ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا فبلت LG G Pro 3 در کار نخواهد بود؛ LG G4 برای ال جی مهمتر است

به فوریه سال جاری میلادی و فوریه سال پیش برگردید. ال جی از خط تولیدی که برای تولید فبلت های G Pro راه اندازی کرده بود LG Optimus G Pro و LG G Pro 2 ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

به فوریه سال جاری میلادی و فوریه سال پیش برگردید. ال جی از خط تولیدی که برای تولید فبلت های G Pro راه اندازی کرده بود LG Optimus G Pro و LG G Pro 2 را به بازار عرضه کرد. و هر دو این مدل ها در یک تاریخ یعنی ۱۲ فوریه رونمایی شدند.

طبق این الگو، پیش بینی میشد که ال جی سومین پرچمدار خود در رده فبلت ها را نیز در همین تاریخ و در سال ۲۰۱۵ رونمایی کند، اما اخیرا شایعاتی مبنی بر تغییر کاربری خط تولید سری G Pro به گوش می رسد که احتمال عدم تولید و عرضه G Pro 3 را قوت می دهد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

به نظر می رسد شرکت کره ای ال جی قصد دارد به جای تولید یک فبلت دیگر از این سری، در سال ۲۰۱۵ روی پرچمدار بعدی اش تمرکز کند که به احتمال بسیار زیاد LG G4 نام خواهد داشت.

از آنجا که مدل اصلی G3 یک تلفن هوشمند ۵٫۵ اینچی بود و از لحاظ اندازه تفاوت چندانی با G Pro 2 با نمایشگر ۵٫۹ اینچی اش ندارد، پرچمدار بعدی نیز به اندازه کافی بزرگ خواهد بود. به همین دلیل ال جی احتمالا به ساخت یک مدل که به وضوح در دسته فبلت ها قرار می گیرد، تمایلی ندارد و ترجیحش تمرکز بر G4 است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

    دوستان چند نفرتون با جی پرو2 کار کردید که میگید خوب نیست؟ی چیز خنده دار اینکه با نوت 3 مقایساهش میکنن برید مقایسه هاشو بخونید نوت رو شکست میده براحتی تو دوربین صدا صفحه نمایش خواهشا از رو تعصب حرف نزنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی