ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

VCCUP
تکنولوژی

گزارش دیجیاتو: ششمین جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

مراسم پایانی ششمین جشنواره سراسری کار آفرینی و توسعه کسب و کار شریف (VCCUP) روز دوشنبه 17 آذرماه در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی این دانشگاه برگزار شد. این جشنواره، از خرداد ماه امسال آغاز ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

مراسم پایانی ششمین جشنواره سراسری کار آفرینی و توسعه کسب و کار شریف (VCCUP) روز دوشنبه 17 آذرماه در سالن جابربن حیان دانشکده شیمی این دانشگاه برگزار شد.

این جشنواره، از خرداد ماه امسال آغاز به کار کرد و بعد از اطلاع رسانی گسترده در سطح کشور، از جمله دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، رسانه های IT و فناوری، به جذب طرح های مبتکرین و علاقه مندان به کارآفرینی پرداخت.

پس از دو مرحله داوری از بین 130 طرح ارسالی 7 طرح منتخب موفق به حضور در مرحله پایانی شدند تا با ارئه توضیحات به داوران و حضار بتوانند برای انتخاب به عنوان برترین تیم با هم رقابت کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مهرداد امانی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری توسعه صادرات شریف و دبیر VCCUP اظهار کرد: در روم باستان اگر کسی جام مقدس را می نوشید تمام دردهایش درمان می شد. معادل امروزی این جام طرح کسب و کار است که باید سرمایه گذاران، کارکنان و مشتریان را قانع کند.

وی افزود: در 6 دوره گذشته VCCUP سعی شد هم آموزش نگارش کسب و کار به گروه ها داده شود و هم آنها در معرض دید شرکت های سرمایه گذار و مشتریانشان قرار گیرند.

VCCUP

به گفته مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری توسعه صادرات شریف، از خرداد تا مهر امسال حدود 130 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری مرحله اول 30 طرح به دورم دوم و سپس 7 طرح به مرحله نهایی که امروز در این سالن برگزار می شود، راه یافتند.

او ادامه داد: ما از علاقه مندان به شرکت در این جشنواره خواستیم ، فیلم، کلیپ، متن یا اسلاید درباره ایده یا کسب و کار خود برای ما بفرستند تا بتوانیم از بین آنها برترین ها را انتخاب کنیم. البته برخی از طرح های واقعا پوچ و بیهوده بود ولی خیلی از آنها دارای نکات مثبت بودند.

امانی گفت: طرح های ارائه شده در دو بخش ایده های نوآورانه و شیوه های کسب و کار نوپا دسته بندی و داوری شدند و 7 طرح به مرحله نهایی آمده و 3 طرح نیز دیپلم افتخار از VCCUP کسب می کنند.

پس از صحبت های امانی، توضیحاتی برای نظر سنجی و داوری حاضرین توسط مسئول شرکتِ سایبر، داده شد.

دکتر ساجدی، مدیرعامل شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد(شناسا) دومین سخنران این مراسم بود. وی با تبریک روز دانشجو گفت: یکی از دغدغه های بزرگ دانشجویان نمونه سوال امتحانی است، زیرا باید بدانند چه مواردی مهمترند تا تمرکز  را بر روی آنها بگذارند. حال من نیز می خواهم برای برقراری ارتباط بین صاحبان ایده یا کسب و کار با سرمابه گذاران نکاتی را مانند نمونه سوال امتحانی برای شما بیان کنم.

وی افزود : دلبستگی فناورانه و رفع نیاز مخاطب دو دیدگاه اصلی برای راه اندازی یک کسب و کار است. اما سوال اینجاست «آیا هر کسی توانایی این کار را دارد و باید به این حوزه ورود کند؟».

ساجدی ادامه داد: تیمی که پایداری خوبی داشته و تقسیم کار را بدرستی در بین خود انجام دهد، در صورتی می تواند در این عرصه موفق شود که توانایی و تحمل کار طولانی مدت در کنار یکدیگر را داشته باشند.

VCCUP

به گفته این مدیر شرکت سرمایه گذار، عواملی چون پویایی، رشد ادامه دار، پیگیری روند بازار و علایق مشتریان باید در یک تیم کسب و کاری موجود باشد تا آنها را در مسیر موفقیت قرار دهد.

او اظهار کرد: تعامل پذیری یکی از مهم ترین روحیات صاحبان کسب و کار است که در گام نخست این کار باید در رابطه با مشتری انجام شود. تعامل با شرکا، شرکت های همکار و رقبا نیز برای گام های بزرگتر یک نیاز اساسی به شمار می رود.

ساجدی در مورد پایه های مهم یک تجارت موفق توضیح داد: ایده کسب و کار در کنار تیم خوب کاری اهمیت بسیاری دارد، زیرا بهترین گروه بدون طرح تجاری خوب نمی تواند موفق شود همانطور که یک ایده کسب و کاری خوب بدون تیم کاری منسجم نمی تواند به ثمر برسد.

وی شناخت جامعه هدف را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت:از جمله سوالاتی است که در ابتدای راه اندازی تجارت، باید از خود بپرسیم این است که «آیا مخاطبین خوبی برای کسب و کارمان وجود دارد و ما چقدر با این افراد آشنا هستیم؟».

به گفته وی کمی سازی ایده یکی از نکات ضروری برای پیاده سازی صحیح است تا کاری که انجام می شود بازخورد خوبی داشته و در مسیر موفقیت قرار گیرد.

بعد از صحبت های ساجدی و پخش کلیپ نوبت به ارائه طرح ها برای داوری آنها رسید. امانی از رضا زرنوخی مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران، حامد ساجدی مدیرعامل شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد، خسرو سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران و کامران باقری خواست تا در جایگاه داوری قرار گیرند.

به گفته دبیر جشنواره نظرات مردمی که توسط دستگاه های الکترونیک دریافت می شود، به عنوان رای پنجم داوری است. اولین بخش مربوط به ارائه ایده های نوآور بود.

تولید صفحات نورانی کم مصرف الکترو شیمایی (تایلوی SSL)

ارائه کننده : امیر و سالار میرزاخانیان

این تابلو شامل چند لایه بسیار نازک و کم مصرف است که به صورت موضعی و در برخی از مناطق آن، بخش های نورانی به صورت دائم یا فلاش زن برای جلب توجه مخاطبین ایجاد می شود. این طرح گواهی ثبت اختراع و تائیدیه دانشگاه اصفهان را کسب کرده است.

این تابلو ها می تواند بر روی ماشین ها، بیلبوردهای شهری و موارد دیگر قرار گیرد. این محصول قابلیت های حمل و نصب بسیار راحت، انعطاف پذیری بالا، سبک و کم حجم بودن را دارد که مزایای آن در برابر رقبایی چون تابلوهای فلکسی، چلنیوم و LED محسوب می شوند.

استراتژی این ایده، فروش حضوری و پلکانی در دو شهر اصفهان و تهران در دو سال اول، در اختیار گرفتن بازار کل کشور تا سال چهارم و ورود به بازار خاورمیانه از سال پنجم است.

این تابلو با قیمت متری حدود 550 هزار تومان به فروش خواهد رسید. محسن قائم فر، حسن اعلایی، ایمان یاوری و علیرضا ریحان این دو برادر را در این طرح کمک می کنند و برای راه اندازی خط تولید تجاری این طرح نیز مبلغ 450 میلیون تومان نیاز است.

حسگرهای ارزیابی سلامت محصولات لبنی و پروتئینی

ارائه : امیر دارستانی فراهانی

مسمومیت شیر، دلایل زیادی دارد که اگر کنترل نشود بحران های بهداشتی به وجود می آورد. حسگر نانو برای تشخیص فاسد شدن شیر و محصولات لبنی و پروتئینی بوده و در بسته بندی های آنها قرار می گیرد.

مرغوبیت ماده غذایی توسط رنگ در این سنسورها نشان داده می شود. بدین ترتیب که در صورت فاسد شدن رنگ سنسور تغییر می کند.

به گفته دارستانی این ایده یک نوع تقلید از باکتری های فعال در لبنیات و شیر است. در اصل این حسگرها به زمان و دمای محصول حساسیت داشته و  دارای قابلیت نصب راحت و هزینه مقرون به صرفه هستند. ایجاد اطمینان و تصدیق بازارهای بعدی از جمله مزایای این سنسورها برای کارخانجات ارائه دهنده خواهد بود.

VCCUP

این طرح که تاییدیه از پژوهشکده نانو شریف دارد با قیمت 30 تومان به کارخانجات فروخته خواهد شد. هدف این تیم در اختیار گرفتن بازار ایران و بعد از آن عراق و روسیه است.

محصول مشابه این ایده در  نمایشگاه Save Food آلمان ارائه شده و در کشور مشابهی ندارد. سرمایه گذاری 440 میلیون تومانی در سال برای راه اندازی خط تولید این کالا برآورد می شود. استراتژی این تیم، فروش اکثر سهام یا ارائه در بورس و فرابورس است.

باید سنسور مذکور در کارخانه نصب شود تا بتواند درست عمل کند و قابلیت نصب توسط مشتریان را ندارد. بازیافت این سنسورها امکان پذیر است و می تواند کسب و کار دیگری را راه اندازی کند.

عمر حسگرها تا 60 روز پس از نصب بر روی بسته بندی محصولات لبنی است. این ایده برای اختراع ثبت نشده و مراحل آن را طی می کند.

تولید مصالح سبک سیلیسی

ارائه: محمدرضا خوشنویس

بر اساس آمار میزان تولید فولاد 15 میلیون تن و حدود 17 درصد آن سربار است. همچنین سالانه 420 میلیون شیشه بطری دور ریخته می شود. این تیم از ترکیب سربار فولاد و شیشه بطری، فون گلس را در سال 92 تولید کردند.

محصول بسیار سبک  و عایق حرارتی خوبی است که اگر یک طرف آن گرمای 550 درجه سانتیگراد باشد، سه روز طول می کشد که تا درجه حرارت طرف دیگر 25 درجه بالا برود.

VCCUP

این کالا آتش نمی گیرد و قابلیت ماشین کاری دارد، بازار هدف آن، ساخت و سازهای ساختمان در کشور است که سالانه شامل 20 درصد رشد می شود. البته این محصول به عنوان عایق حرارتی در خطوط نفت و پتروشیمی نیز می تواند بکار رود.

خوشنویس معتقد است به خاطر اینکه این ایده یک اختراع منحصر به فرد است، پرسنل شرکت مهم هستند و باید به آن وفادار باشند.

قرار است این ایده همراه با ارائه لایسنس به شرکت ها و تولید کنندگان دیگر نیز واگذار شود. وی معتقد است که 30 درصد بازار را می توانند در دست خود نگه دارند و بقیه بازار این محصول به دیگر شرکت ها خواهد رسید.
پنل های سه بعدی و دیگر شیوه های ساخت و سازی نوین رقیب این محصول بوده که ارزان ترین آنها متری 11هزار تومان است در حالی که این کالا متری 3 هزار و 500 تومان خواهد بود.

تیم مذکور شیوه تبلیغ دهان به دهان در بازار انبوه سازی را برگزیده است. برای راه اندازی کارخانه تولید 100 تن فون گلس در روز حدود 4.5 میلیارد تومان لازم است که هم اکنون پیشنهاد 2.5 میلیارد تومانی برای سرمایه گذاری وجود دارد. این کارخانه تا 3 ماهه اول سال دوم ضرر ده خواهد بود.  قیمت هر آجر این محصول 200 تومان و هر بلوک آن یک هزار و 500 تومان خواهد بود.

دکتر افتخاری یکتا رئیس انجمن سرامیک، وحید شهروزی، خانم دکتر بنی جمالی، خانم محقق و آقای مهندس محمد زاده در کنار خوشنویس بر روی این طرح که گواهی ثبت اختراع دارد، کار می کنند.

ابر سلامت

خانم آرامی نیا

این تیم می خواهد کاری کند که افراد جامعه سالم بوده و یک پزشک خوب همیشه در کنارشان باشد. ابر سلامت از سال 1392 شروع به فعالیت کرد که شامل تیم دانشجویی آی تی و سلامت است.

در این ایده بر روی خود مراقبتی تاکید فراوان شده است. وزارت بهداشت اعلام کرده: 10 درصد جامعه بیمار و 90 درصد سالم هستند ولی هزینه 90 درصدی برای آن 10 درصد وجود دارد. ابر سلامت می خواهد کاری برای کاهش هزینه های درمان در سطح جامعه انجام دهد.

نتایج این طرح سلامتی، خود مراقبتی، جلوگیری از بیماری ها و بالا رفتن سطح کیفیت زندگی است. با رایج شدن موبایل، اینترنت و شبکه های اجتماعی باید سلامت با فناوری ترکیب شود. همانطور که این کار در کشورهای اروپایی و امریکا صورت گرفته است. ابر سلامت این کار را انجام داده و حتی می خواهد به عنوان شبکه اجتماعی سلامت با حضور پزشکان کشور در جامعه معرفی شود.

VCCUP

بازار هدف این ایده دو دسته سازمانی و شخصی است. طرح های خاصی چون بارداری، دیابت، چاقی و حتی سرطان برای افراد جامعه در ابر سلامت وجود دارد.

مشاوره، مدیریت اسناد پزشکی ، بررسی وضعیت تندرسنی، آزمون های سنجش سلامتی ، سلامت اعضای خانواده، اطلاع رسانی، ویدئو و اپلیکیشن، خدمات ارزش افزوده سلامت همراه، تخفیف گروهی و فروشگاه از بخش های این طرح هستند.

ابر سلامت بر بستر موبایل فعالیت کرده و اپلیکیشن آن برای اندروید و iOS طراحی شده است. همچنین حفظ حریم شخصی افراد عضو سامانه در نظر گرفته شده و اطلاعات بین بیمار و پزشک مشاور محرمانه خواهد بود.

شعار این ایده «یک عمر سلامت با ابر سلامت» است. دستبندهای هوشمند می تواند با سامانه و برنامه های ابر سلامت همگام سازی شوند. این برنامه با دانشگاه شهید بهشتی، علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت قرار داد دارد تا بر روی امور انجام شده نظارت داشته باشند.

پس از ارائه این ایده رای گیری برای ایده های نوآور انجام شد و نوبت به طرح های کسب و کاری نوپا رسید تا ایده و کار خود را برای داوران و مردم توضیح دهند.

کلیک یاب
ارائه دهنده: پویا رجامند

وب سایتی برای تبلیغات هوشمند و هدفمند است. به گفته طراح این سایت دلالی در حوزه تبلیغات آنلاین در کشور وجود دارد تا حدی که برای کسب درآمد بیشتر جایگاه آگهی افزایش یافته و اندازه آن کوچکتر شده است.

این سایت امکانات تبلیغاتی بر اساس: جغرافیا، کلیدهای محتوایی، محصول، رفتار کاربر، امتحان A/B، پیگیری کاربران با کد پیکسل، پیگیری آگهی های منجر به خرید، محاسبه بازگشت سرمابه، قیمت گذاری رقابتی و قیمت گذاری بر اساس کلیک و فعالیت موفق ارائه می دهد.

VCCUP

این ایده 7 ماه پیش  با 7 میلیون تومان سرمایه آغاز شده و  تا کنون 463 میلیون نمایش، 420 هزار کلیک و 53 میلیون تومان فروش در ماه آبان داشته است که 30درصد از فروش، درآمد کلیک یاب محسوب می شود.

مشتریانی چون سامسونگ، نت برگ، بامیلو و شرکت های معتبر دیگر توسط این ابزار در سایت هایی مانند یک پزشک، سیمرغ و 400 سایت دیگر تبلیغات هوشمند داشته اند.

وی برآورد می کند طرحش 30 درصد بازار را در اختیار بگیرد و 300 میلیون تومان فروش درماه داشته باشد.

همراه مکانیک

ارائه: خانم و آقای باقری

این ایده بر اساس اعتماد در خرید و فروش خودرو، یعنی کارشناسی در محل اتومبیل شکل گرفته است. بنا بر اعلام گوگل از سال 2008 به بعد جستجوهای فارسی با مضمون کلمه کارشناسی خودرو انجام شده است.

با توجه به وجود 13 میلیون خودرو  تا سال 1392 در کشور و روزانه بیش از 5 هزار آگهی فروش اتومبیل که 68 درصد آن قطعی به حساب می آید، این ایده عملیاتی شده است.

در این طرح، افرادی که می خواهند خودرو بخرند از همراه مکانیک درخواست کارشناس می کنند و حداکثر تا 30 دقیقه بعد فرد متبحری برای انجام این کار در محل اعلام شده حاضر می شود. البته این کار فعلا در تهران انجام می گردد.

برای خودرو های غیر لوکس یک کارشناس و برای لوکس ها دو نفر، حدود 150 نقطه اتومبیل مورد معامله را چک کرده و بعد از آن نظر خود را اعلام می کنند. قیمت این کارشناسی 50 و 100 هزار تومان به ترتیب برای خودرهای غیر لوکس و لوکس است.

VCCUP

ابتکار دیگر باقری در سایت همراه مکانیک ارائه آنلاین و اتوماتیک قمیت خودروی دست دوم به خریداران است تا از آنها کلاهبرداری نشود. خرید سفارشی خودرو و سرویس دوره ای در محل از خدمات دیگر این کسب و کار است.

همراه مکانیک از کارشناسی 40 خودرو در آبان 92 به 400 خودرو در آبان 93 رسیده و وفاداری مشتریان این سایت 60 درصد رشد داشته است. بر اساس ادعای مسئول این کسب و کار 90 درصدی مشتریان از خدمات ارائه شده راضی هستند.

ایجاد فرهنگ سازی و تبدیل شدن به معتبر ترین مرجع تخصصی خودرو کشور از اهداف همراه مکانیک است.

تولید سیستم کروز کنترل

ارائه: ستاری و مرزدارانی

شاید شما با این سیستم آشنا باشید. سامانه ای که برای تثبیت سرعت ماشین بر روی عددی خاص تعبیه شده و در دنیا بر روی خودروهای لوکس قرار دارد. دلیل تولید چنین محصولی، سختی های رانندگی طولانی با سرعت ثابت است.

از مزایای این سامانه به عدم تجاوز از سرعت محدود مجاز، آسایش و راحتی راننده به هنگام رانندگی و کاهش مصرف خودرو می توان اشاره کرد.

تحقیقات این محصول در خرداد 92 آغاز شده و محصول در دی ماه همان سال به ایران خودرو و در مهر 93 به سایپا ارائه شده است.

طرح مذکور گواهی ثبت اختراع دارد و تولید آن توسط تیم سازنده به تولیدکنندگان قطعات یدکی ایران برون سپاری شده است. همچنین کروز کنترل رقبای تایوانی در بازار دارد.

قیمت این محصول 420 هزار تومان و قیمت مشابه خارجی آن 650 هزار تومان است.

VCCUP

بعد از ارائه این طرح، بین طرح های این دسته نیز رای دهی مخفیانه توسط حضار و داوران انجام شد و 20 دقیقه وقت استراحت برای اعلام نتایج و تقدیر برگزیدگان اعلام گردید.

مهندس سلجوقی عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران در بخش دوم این جشنواره، ضمن تشکر و قدردانی از جسارت همه طرح هایی که در مسابقات شرکت کردند، گفت: برآورد می شود بیش از 70 درصد تولید ناخالص کشورها به ارتباطات و رسانه اختصاص یابد، که باید از این فضا به درستی و تمام توان استفاده کرد.

وی افزود: دکتر روحانی سه پیشران را در ابتدای ریاست جمهوری خود برای پیشرفت جامعه در نظر گرفت که سلامت، فناوری اطلاعات و ارتباطات و حمل و نقل ریلی با سرعت بالا بودند.

سلجوقی اظهار کرد: همزمان با رشد رایانش ابری، انفجار کارآفرینی را شاهد خواهیم بود. در رایانش ابری دیتا سنتر، نرم افزار، خدمات و نیروهای اجرایی را می توان با هزینه کم در یک محصول داشت و ضمن کاهش مخارج، افزایش کارایی و سود دهی را بدست آورد.

او بیان کرد: در فضای ICT یک سرمایه بسیار خوب به نام تولید محتوا داریم. قبلا اگر فردی این کار را انجام می داد باید یک هزینه ای برای ارسال به دیتا سنتر پرداخت می کرد اما ما این مسیر را برعکس کردیم و برای تولید محتوا مبلغی را پرداخت خواهیم کرد.

این مدیر سازمان فناوری اطلاعات جای شتاب دهنده ها ، شرکت های سرمایه گذاری جسورانه و فرشتگان کسب و کار(خیرین) را در کشور خالی دانست و خواهان ایجاد و رشد سریع این سه مورد شد.

سلجوقی در پایان گفت: من ایده جدید جهانی در بین این طرح ها ندیدم. البته منظورم عدم سعی و تلاش و با ارزش بودن این کارها نیست بلکه معتقدم ما نیازمند ایده های جدید  بین المللی در ایران هستیم.

بعد از این سخنرانی زمان اعلام آثار برتر و تقدیر شد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

دریافت کنندگان دیپلم افتخار:

  • سیستم کاهش مصرف انرژی آسانسور - امیر رضا پور فخرایی
  • برش سنک از طریق فیدبک جریان -  پوریا جعفری
  • طراحی و ساخت پنل تصاویر متحرک سه بعدی MIP - سید جمال سلامت

 

رتبه بندی ایده های نوآورانه:

مقام اول : تولید مصالح سبک سیلیسی - جوایز: تبلت - 30 میلیون ریال نقد و 100 میلیون ریال تسهیلات

مقام دوم : حسگرهای ارزیابی سلامت محصولات لبنی و پروتئینی - 25 میلیون ریال نقد و 100 میلیون ریال تسهیلات

مقام سوم : تولید صفحات نورانی کم مصرف الکتروشیمیایی - 15 میلیون ریال نقد و 100 میلیون ریال تسهیلات

دیپلم افتخار:   ابر سلامت - 10 میلیون ریال نقد و 100 میلیون ریال تسهیلات

رتبه بندی طرح کسب و کار:

مقام اول : کلیک یاب - 50 میلیون ریال نقد و 200 میلیون ریال تسهیلات

مقام دوم: همراه مکانیک - 40 میلیون ریال نقد و 200 میلیون ریال تسهیلات

مقام سوم: کروز کنترل - 30 میلیون ریال نقد و 200 میلیون ریال تسهیلات

VCCUP

حاشیه نگاری

- دانشجویان و سرمایه گذاران از این مراسم استقال خوبی داشتند به حدی که قبل از مراسم تمام صندلی ها پر شده بود.

- حضار در رای دهی به آراء بسیار فعال بودند و برای رای دادن با دوستان یا افراد کنار خود بحث و گفت و گو می کردند.

- برخی از سرمایه گذاران برای مذاکره با این طرح ها در نمایشگاه حضور داشتند.

- از بین حضار رای دهنده به سه نفر جایزه اهدا شد.

- در یک کلیپ ویدئویی مراحل طی شده در ششمین دوره VCCUP نمایش داده شد.

- طرح های برتر یکشنبه 23 آذرماه در برنامه پایش شبکه یک سیما حضور خواهند یافت.

 

IMG_2505

IMG_2530

IMG_2535

IMG_2537

IMG_2555

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • وحید
    وحید | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    جالبی کلیک یاب اینجاست که تند و تند پابلیشر ها رو با اتهام تقلب حذف می کنه!

  • محسن
    محسن | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    دروغ یاب رو عشقه...
    آورین به سیستم تقلبیه کلیک یاب. سیستم دروغ یاب اسمشو میگذاشت بهتر منظورو میرسوند

  • شایان
    شایان | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    کلیک یاب شده اول؟ دارید شوخی میکنید ؟
    پویا رجامند داورها رو تحت تاثیر جو قرار داده.
    کلیک یاب توی فرمول های تقلبی پیشرفت خوبی داشته. من قیمت کلیک رو گذاشته بودم روی 110 تومن از من هر کلیک 550 تومن کم کرده توی وبلاگ طرفداران فرناندو تورس نشون داده.
    این شده سیستم تبلیغات هوشمند کلیک یاب. آورین آورین پویا

    • مجید زمانی
      مجید زمانی | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

      سلام شایان جان گویا تنظیمات کمپین تان را درست انجام نداده اید برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا راهنمای تان کنیم. باید حداکثر قیمت هر کلیک را انتخاب بفرمایید.

    • علی رضا مومنی
      علی رضا مومنی | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

      شما همان شایان شلیله از شبکه تبلیغات نیستی :) ، آقا شما که سرمایه گذار چند میلیونی دلاری داری چرا از کلیک یاب می ترسی؟؟؟

  • سعید
    سعید | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    والا همه چی شده ادعا، آنتورک کم بود کلیک یاب هم داره همه جا میگه بررسی رفتار کاربران. افتضاح کلمه مناسبیه واسه کلیک یاب.
    به بدترین کیفیت داره کار میکنه اما همه جا داره واسه خودش ادعا میکنه. اگه نت برگ و بامیلو و بقیه که گفته مشتری بودن چرا از کلیک یاب رفتن بیرون؟ واسه اینکه سیستمش فقط ادعا بوده و هیچ کیفیتی نداره. یه کمپین توی کلیک یاب درست کنید فقط میبینید که براساس تقلب میشه کلیک ها رو توش قیمت گذاری کرد. یه سیستم متقلب

    • مجید رمانی
      مجید رمانی | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

      سلام، مشتریان ما با رضایت کمپین های شان را تمدید می کنند می توانید با آنها تماس بگیرید و نظر خواهی کنید. اگر برای راه اندازی کمپین تان دانش لازم را ندارید تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی