ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و آی‌بی‌ام اولین اپلیکیشن های مشترک مبتنی بر iOS را عرضه کردند

اپل و IBM از امروز اولین اپلیکیشن های خود برای آیفون و آیپد را عرضه کردند. این اپلیکیشن ها در راستای توافق چند ماه پیش این دو و در حوزه خدمات شرکتی، صنعتی و اداری ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۹ آذر ۱۳۹۳ | ۲۳:۰۰

اپل و IBM از امروز اولین اپلیکیشن های خود برای آیفون و آیپد را عرضه کردند. این اپلیکیشن ها در راستای توافق چند ماه پیش این دو و در حوزه خدمات شرکتی، صنعتی و اداری عرضه شده اند.

اگر به خاطر داشته باشید اپل و IBM مدتی پیش توافق مذکور را در راستای تولید اپلیکیشن ها و پلتفرم های مبتنی بر iOS انجام دادند و بدین ترتیب اولین اپلیکیشن های مشترک این دو شرکت برای Citi ،Air Canada ،Sprint و Benorte از این هفته آغاز به کار می کنند.

اولین سری از این اپلیکیشن ها در پکیجی حاوی ۱۰ اپ عرضه خواهند شد که برای سازمان های مالی، بیمه ها و حتی آژانس های دولتی تولید شده اند.

در ادامه با دیجیاتو باشید تا جزئیات بیشتری در خصوص این توافق مطالعه کنید.

اپلیکیشن Incident Aware از سوی IBM برای iOS طراحی شده تا آیفون را به ابزاری برای کمک به پیشگیری از وقوع جرائم برای نیروهای ویژه تبدیل کند. این اپلیکیشن به نقشه ها و دوربین های امنیتی دسترسی دارد تا حوادث را به صورت بی درنگ به افسران پلیس و نیروهای ویژه اطلاع دهد.

همچنین در راستای این همکاری برنامه هایی نیز برای خصوص هوایی در نظر گرفته شده. در این زمینه امروز دو اپلیکیشن معرفی شده که به خلبانان اجازه می دهد تا جهت مدیریت سوخت، با کمک خدمه هواپیما نظارت بهتری بر وضعیت پرواز داشته باشند. اپلیکیشن های دیگر نیز خدمات فروش به خرده فروشان عرضه می کنند. اپ دیگری نیز به کارشناسان و متخصصان تکنولوژی اجازه می دهد به مشتریان از طریق فیس تایم راهنمایی های فنی بدهند.

15959746976_86be057189_z.0

با اینکه به وضوح مشخص است که فعلا این مجموعه اپلیکیشن ها روی صنایع خاصی تمرکز دارند، اما این تازه آغاز نبرد اپل برای حضور در جبهه محصولات شرکتی آغاز کرده است.

به گفته فیل شیلر -مدیر بازاریابی جهانی اپل-: «این حرکتی مهم برای آیفون و آیپد است و ما نمی توانیم برای دیدن این همه طریقه استفاده جدید از iOS در حوزه های صنعتی و شرکتی بیش از این منتظر بمانیم.» به گفته او: «دنیای تجارت در حال حرکت به سوی موبایل است و اپل و IBM با هم مشغول وارد کردن بهترین تکنولوژی ها و هوشمندترین داده ها و تحلیل ها به این دنیا هستند تا بتوانند در دریافت بهترین عملکرد در این حوزه به کمک شرکت ها و صنایع آیند.»

در گزارشی که وال استرین ژورنال منتشر کرده، به گفته Bridget van Kralingen -مدیر سرویس های تجاری جهانی IBM، این شرکت در سطحی وسیع مشغول کار بر روی تولید این اپلیکیشن ها و ارتباط آنها با سرویس های ابری خود است. کارمندان اپل نیز مشغول کار بر روی طراحی و رعایت اصول کاربردی در سهولت استفاده از این اپلیکیشن ها برای عموم کاربران هستند. IBM همچنین برنامه هایی برای فروش ابزارهای مبتنی بر iOS دارد که مجموعه اپلیکیشن های مذکور از قبل روی آنها نصب شده باشند.

اما آغاز اصلی کار برای این دو شرکت در سال ۲۰۱۵ نمود پیدا خواهد کرد. در این سال اپل و IBM قصد دارند شخصیتی تازه از آیفون و آیپد را در صنایع فروش، بهداشت، امور بانکی، سفر، ارتباطات و بیمه تبدیل به کاربران نشان دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (52 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    Apple یه ذره از Microsoft یاد بگیره. الان مایکروسافت اکثر اپلیکیشن های خودش را برای همه ی سیستم عامل های رایج ارائه میده ولی اپل فقط انحصار گرایی میکنه...

  • Ala_Sabzpoosh
    Ala_Sabzpoosh | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    جالبه

  • mostafa
    mostafa | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    باو اینا کجای کارن از غافله خیلی عقبن دیمو و جی ال ایکس ک دارن بازار اپلیکیشینهای صنعتی جهانو تسخیر میکنن ای بابا ههههههههه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی