ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

در سال آینده ایسر حداقل یک تلفن هوشمند تحت ویندوز فون عرضه خواهد کرد

Focus Taiwan به نقل از یکی از منابع نزدیک به ایسر خبر داده این کمپانی قصد دارد مجدداً و در سال آینده وارد بازار تولید محصولات مبتنی بر ویندوز فون گردد و احتمالاً اولین موبایل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

Focus Taiwan به نقل از یکی از منابع نزدیک به ایسر خبر داده این کمپانی قصد دارد مجدداً و در سال آینده وارد بازار تولید محصولات مبتنی بر ویندوز فون گردد و احتمالاً اولین موبایل ارائه شده در این راستا یک محصول میان رده خواهد بود.

در این رابطه جزئیات و یا حتی مشخصات فنی بیشتری از جانب Focus Taiwan ذکر نگردیده ولی وب سایت هندی Gizbot در گزارش دیگری آورده احتمالاً تلفن هوشمند ویندوزی ایسر در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد شد، که چنانچه این زمانبندی صحت داشته باشد مسلماً محصول مورد بحث در هنگام ارائه اولیه و به صورت پیش فرض به ویندوز ۱۰ مجهز نخواهد بود، زیرا مایکروسافت تاکید داشته که ابداً قصد ندارد نسخه ی جدید سیستم عاملش را پیش از پاییز سال آینده عرضه کند.

آخرین تلفن هوشمند ویندوز فونی ایسر در سال ۲۰۱۱ با عنوان Allegro W4 معرفی گردید که دارای صفحه نمایشی ۳.۶ اینچی بود و ویندوز فون ۷.۵ مانگو را اجرا می کرد.

مایکروسافت در سال جاری رسماً بخش تولید ابزارهای موبایل نوکیا و همینطور سرویس های خدماتی مرتبط این شرکت را به منظور فعالیت مستقیم در بازار تلفن های هوشمند و تبلت های تحت سیستم عامل ویندوز در اختیار گرفته است و برخی بر این باورند فعالیت گسترده ردموندی ها در این زمینه کار را برای سایر تولید کنندگان ابزارهای موبایل مبتنی بر پلتفرم مورد بحث دشوار کرده و شانس موفقیت شرکت هایی مانند ایسر با ابزارهای میان رده چندان زیاد نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    پیشفرض 10 رو نداره
    معلوم نیست کی واسش اپدیت بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی