ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری ۱۷ میلیون دلاری سامسونگ در شرکت سازنده باتری های لیتیوم پلیمری

Seeo نام یک شرکت امریکایی مقیم کالیفرنیا است که باتری های لیتیوم پلیمری می سازد و حال، از سوی Samsung Ventures، که بخش مربوط به حوزه سرمایه گذاری سامسونگ است، ۱۷ میلیون دلار سرمایه جذب ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

Seeo نام یک شرکت امریکایی مقیم کالیفرنیا است که باتری های لیتیوم پلیمری می سازد و حال، از سوی Samsung Ventures، که بخش مربوط به حوزه سرمایه گذاری سامسونگ است، ۱۷ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

علاوه بر این شرکت، Khosla Ventures و GSR Ventures هم سرمایه های خود را معطوف Seeo کرده اند و این کمپانی در مجموع بیش از ۴۰.۶ میلیون دلار سرمایه دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

باتری های لیتیومی Seeo با استفاده از یک الکترولیت پلیمری اختصاصی غیر قابل اشتعال ساخته شده که شرکت سازنده، آن را "DryLyte" می نامد و از باتری های لیتیوم یونی قدیمی، ایمن تر هستند. این شرکت می گوید این باتری ها از نظر اندازه ای کوچک تر هستند ولی از همان عملکرد بدون عواملی مثل داغ شدن بهره می برند.

Seeo در حال حاضر مشغول توسعه باتری هایی برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی، شبکه های برق، زیرساخت های مخابراتی مانند مراکز داده و لوازم الکترونیکی مصرفی است.

البته این اولین سرمایه گذاری سامسونگ در صنعت انرژی پاک نیست. اوایل امسال، این شرکت ۳۷ میلیون دلار در Distech Controls سرمایه گذاری کرد. این کمپانی به توسعه تکنولوژی هایی برای مدیریت مصرف انرژی در ساختمان ها می پردازد.

گروه سامسونگ امیدوار است که سرمایه گذاری های این شرکت در بخش هایی مختلف، از لوازم الکترونیکی مصرفی تا مهندسی صنایع، روزی باعث شود تا این کمپانی به منابع انرژی ارزان و البته سازگار با محیط زیست دسترسی داشته شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    سلام،ببخشید چرا این باطری ها از سال 1995 تا حالا زیاد ندیده بودیمشون؟ باتری های لیتیومی که خیلی بیشتر(حداقل تو گوشی ها) این مدت قرار میگرفتن!
    +به نظرتون با وجود پروژه هایی مثل اون پروژه ی باطری هایی که در عرض 2 دقیقه از نصفه بیشتر پر میشدن و تا دو سال دیگه به بازار میان ،جایی برای این باطری ها و نسل هایی مختلفشون باقی میمونه ؟و چرا سامسونگ اومد این هزینه ی هنگفت رو الکی (از نظر من الکی یه شاید چون دلیلشو نمیدونم)انجام داد؟

  • amir hosein
    amir hosein | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    به جرات می تونم بگم باطری گوشی های سامسونگ تقریبا همیشه خوب و در رده های بالا قرار داشتند با این کارش می تونه در صد بیشتری از بازارو در اختیار بگیره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی