ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علی اصغر عمیدیان
تکنولوژی

صحبت های رئیس رگولاتوری از جشن رومینگ ملی تا کاهش قیمت اینترنت

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یک نشست خبری که به مناسبت یازدهمین سال تأسیس این سازمان برگزار شده بود، اطلاعاتی در مورد ترابرد پذیری شماره های همراه، عدم توسعه پهنای باند ثابت، ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۴۵

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یک نشست خبری که به مناسبت یازدهمین سال تأسیس این سازمان برگزار شده بود، اطلاعاتی در مورد ترابرد پذیری شماره های همراه، عدم توسعه پهنای باند ثابت، کاهش قیمت اینترنت برای کاربران و اعلام اولتیماتوم به همراه اول به خاطر اختلالات ارائه داد.

علی اصغر عمیدیان از نهایی شدن پروانه جدید شرکت‌های انتقال داده (PAP) در جلسات آینده کمیسیون تنظیم مقررات خبر داد و گفت: در بخش همراه امکان توسعه پهنای باند وجود دارد اما هم اکنون در بخش ثابت برای مخابرات و PAP ها این قابلیت اجرایی نیست.

در ادامه با دیجیاتو  همراه باشید.

وی در پاسخ به سوالی درباره اعمال تخفیف زیرساخت و مخابرات برای شرکت های اینترنتی اظهار کرد: در مصوبه قبلی 35 درصد تخفیف اینترنت زیرساخت و 35 درصد تخفیف خدمات مخابرات پیش‌بینی شده بود که با اعمال این دو تخفیف شرکت‌ های PAP ، مبلغ 20 درصد تخفیف را برای کاربران اینترنت خانگی اعمال کنند. اکنون این دو رقم به 20 درصد تخفیف کاهش یافته تا تمام شرکت های ارائه دهنده اینترنت همین رقم را برای کاربران لحاظ کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در این باره مقرر شده که شرکت‌ های PAP که این تخفیف را اعمال کرده‌ اند و گزارش ممیزی و تأیید از رگولاتوری دارند، مبالغ تخفیف زیرساخت و مخابرات را نیز دریافت کنند.

رئیس رگولاتوری درباره تفکیک هزینه اینترنت از اینترانت که باعث کاهش پرداخت های کاربران می شود توضیح داد:این کار باید با توافق شرکت زیرساخت انجام شود و در آن منافع این شرکت و ارائه دهندگان محفوظ بماند. به این تفکیک و تاثیر آن بر هزینه تمام شده برای مشترکان معتقدیم اما در روش اجرا اختلاف وجود دارد.

وی در واکنش به اینکه شرکت دولتی زیرساخت در زنجیره اینترنت کشور نباید به دنبال سود باشد، گفت: ما نیز به این مساله معتقدیم، اما اگر هزینه ایجاد شبکه را دولت متقبل می شود، دیگر نباید هزینه نگهداری آن را پرداخت کند.

عمیدیان در خصوص اجرای ترابرد پذیری شماره (جابجایی شماره بین اپراتورهای تلفن همراه به اختیار مشترکان) بیان کرد: طبق برنامه‌ ریزی این کار تا 16 ماه پس از واگذاری مجوز نسل 3 اجرا خواهد شد و امضاهای قرارداد مرتبط با آن را نیز از اپراتورها گرفته‌ ایم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تا 12 بهمن عملیات اجرا شدن کامل رومینگ ملی توسط اپراتورهای تلفن همراه به پایان می رسد و در 22 بهمن جشن رومینگ ملی برگزار می شود.

او درباره اختلال اپراتور همراه اول به دلیل ارتقا به نسل بالاتر اظهار کرد: طبق اعلامی که به اپراتور مذکور شده این اختلال ها باید حداکثر تا بهمن ماه برطرف شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • دوست
    دوست | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    با درود
    امان از بی کسی ....
    بدرود

  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    فحش بدم؟آقا ارزون نکن...برادر ارزون نکن.مردم میرن فیلم دانلود میکنن :|
    این عکسو دیدم 1000 تا فحش جدید یاد گرفتم :( ای خدا گرفتار کردی مارو :(

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    این وضع اینترنت من
    از شاتل

    • محمد کاظمی
      محمد کاظمی | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

      وضعیت اینترنت من
      از مخابرات

  • رهگذر
    رهگذر | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    تا دوره قبل برای سه ماه اشتراک شاتل با شبانه رایگان
    66,469 پول میدادم

    این دوره پیش فاکتور اومده مشترک گرامی اگر شبانه مجانی میخوای
    باید 10500 بیشتر بدی به عبارتی برای همون سه ماه با همون خدمات میشه 83,592


    83,592 تقسیم بر 66,469 میشه 1.257
    یعنی تو روز روشن 25 درصد قیمت ها رو بالا بردند
    بعد میخوان 20 درصد قیمت رو بیارن پایین !

    یعنی تو روم بهم میگفتن الاغ کمتر بهم بر میخورد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی