ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی G Watch R2 در MWC 2015 توسط ال جی [شایعه]

بر مبنای گزارش های منتشر شده از منابع نزدیک به LG گفته می شود این کمپانی قصد دارد در ماه فوریه و  طی کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در شهر بارسلون اولین ساعت هوشمند دارای پشتیبانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ آذر ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

بر مبنای گزارش های منتشر شده از منابع نزدیک به LG گفته می شود این کمپانی قصد دارد در ماه فوریه و  طی کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در شهر بارسلون اولین ساعت هوشمند دارای پشتیبانی از 4G را با نام G Watch R2 معرفی نماید.

از نام این محصول بر می آید که کمپانی تولید کننده قصد دارد آن را به عنوان جایگزینی برای محصول موفق پیشینش موسوم به G Watch R عرضه کند و بر همین اساس احتمالاً ساعت مذکور مجدداً نیز دارای صفحه نمایشی گرد خواهد بود.

سامسونگ اخیراً Gear S را به عموم عرضه کرده که اولین ساعت هوشمند مجهز به پشتیبانی از سیم کارت به حساب می آید اما این ابزار پوشیدنی جدید تنها قابلیت بهره گیری از 3G را داشته و بر روی آن سیستم عامل تایزن ارائه شده است.

بنا بر آنچه گفته شد در صورتیکه اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده صحت داشته باشند، G Watch R2 اولین ساعت هوشمندی خواهد بود که ضمن مجهز بودن به پشتیبانی از نسل چهارم شبکه ی موبایل که امکان تبادل داده ی بسیار سریعتر نسبت به نسل سوم را فراهم می آورد، از سیستم عامل اندروید پوشیدنی نیز بهره می برد.

بزرگترین چالش پیش روی این گجت پوشیدنی جدید ال جی احتمالاً عملکردش در مصرف باتری خواهد بود، که باید صبر کرد و دید کمپانی کره ای چطور بر این مسئله غلبه کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    خبر خوبیه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۹ آذر ۱۳۹۳

    مگه جی واچ آر 1 رو تا ifa معرفی نکرد پس چرا انقد زود داره یکی دیگه رو میده بیرون ، من به این میگم مرگ یک گجت چون همین شایعه میتونه خیلیا رو از خرید نسخه قبلی منصرف کنه و به اون جدید متمایل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی