ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موبایل جدید ۴.۷ اینچی شیائومی؛ آیا جانشین Redmi 1S در راه است؟

شیائومی در نیمه اول سال جاری از تلفن هوشمند Redmi 1S به عنوان نسخه نیمه بین المللی Hongmi که فقط در چین عرضه شده بود، رونمایی کرد. هر دو مدل یاد شده از محصولات پرفروش ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

شیائومی در نیمه اول سال جاری از تلفن هوشمند Redmi 1S به عنوان نسخه نیمه بین المللی Hongmi که فقط در چین عرضه شده بود، رونمایی کرد. هر دو مدل یاد شده از محصولات پرفروش این شرکت بوده اند و به نظر میرسد اکنون جانشینی برای آنها در راه است.

اما یک دستگاه معرفی نشده دیگر از شیائومی توسط مرکز صدور گواهی تجهیزات ارتباطی چین مورد تایید قرار گرفته. در حالیکه نام این محصول مشخص نشده اما بنظر جانشین Redmi 1S خواهد بود ولی در عمل تفاوتی هایی با آن خواهد داشت. کلیدهای خازنی مورد باز طراحی قرار گرفته اند، در حالیکه فلش LED و بلندگو در همچنان در پشت دستگاه قرار دارند ولی مکان آنها تغییر یافته.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

تلفن هوشمند جدید شیائومی ۱۳۲ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۳۴ در ۶۷/۲۱ در ۹/۲ میلیمتر است. بنابراین مشخص است که از Redmi 1S نازکتر و البته کوچکتر است. Erdmi 1S ابعادی معادل ۱۳۷ در ۶۹ در ۹/۹ میلیمتر داشت و وزن ان ۱۵۸ گرم بود.

بر روی این محصول جدید اندروید ۴.۴ کیت کت نصب خواهد بود و از سایر مشخصات آن می توان به، صفحه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، پشتیبانی از LTE، دوربین پشتی ۸ و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی اشاره نمود. پردازنده اصلی این دستگاه نیز ۴ هسته ای و با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز است.

به همه این تفاسیر نمی توان انتظار یک بروزرسانی چشمگیر را در Redmi 1S داشت، ولی استفاده از اندروید ۴.۴ و پشتیبانی از LTE دو مورد مهم در محصول جدید هستند. بنظر میرسد دستگاه جدید مورد بحث در رنگهای زیادی عرضه شود، که از جمله این رنگها میتوان به مشکی، سفید، قرمز، نارنجی، زرد، سبز و آبی اشاره کرد. خوشبختانه خبرهای جدید در مورد این دستگاه بزودی منتشر خواهند شد.

Xiaomis-new-unannounced-4.7-inch-handset-1 Xiaomis-new-unannounced-4.7-inch-handset-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • سیدمحمد.
    سیدمحمد. | ۲۲ دی ۱۳۹۳

    دوستان اصلا حرف مفت نزنین.
    شک ندارم نصف شمایی که دارین میگین این گوشی بده حتی یکبار از نزدیک این گوشی رو ندیدین من این گوشی رو دارم اصل هم هست از ایران نخریدم صد شرف داره به سامسونگ حلبی!!!
    یکبار نشده هنگ کنه سخت افزار عالی دوربین 8 مگاپیکسل قیمت هم کاملا مناسبه سامسونگ بخواد چنین چیزی بزنه حداقل قیمتش 1.4 هست.
    لطف کنین اظهار نظر الکی نکنین.

  • Mr e
    Mr e | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    همون بهتر که کپی کنه .
    :happy:

  • bahram (در فراق زاخار)
    bahram (در فراق زاخار) | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    قیافه بی ریخت و سخت افزار معمولی! هواوی شرف داره به این!

  • Mr e
    Mr e | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    اصلا ظاهر خوبی نداره این redmi 1sولی تمام محصولات شیایومی
    نسبت به قیمت شون امکاناتشون خوبه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی