ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

امکان چند پنجره کردن صفحه نمایش در تبلت جولا وجود خواهد داشت

کمپین موفق Jolla در Indiegogo برای ساختن تبلت مجهز به سیستم عامل Sailfish بودجه مورد نظرش را جمع آوری کرده. مبلغ جمع آوری شده برای این به پروژه ۱٫۸ میلیون دلار رسیده که نسبت به بودجه ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ | ۰۸:۰۰

کمپین موفق Jolla در Indiegogo برای ساختن تبلت مجهز به سیستم عامل Sailfish بودجه مورد نظرش را جمع آوری کرده. مبلغ جمع آوری شده برای این به پروژه ۱٫۸ میلیون دلار رسیده که نسبت به بودجه مورد نیاز این شرکت که ۳۸۰ هزار دلار بود، بسیار بیشتر است.

حالا به همین دلیل شرکت جولا قابلیت های اضافه دیگری را هم به تبلت خود اضافه نموده که می توان به پشتیبانی از کارت حافظه microSD و قابلیت چند پنجره کردن صفحه نمایش اشاره کرد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

شرکت یاد شده همچنین میخواست قابلیت پشتیبانی از شبکه های 3.5G را در ازای پرداخت ۳۰ دلار بیشتر نسبت به قیمت اصلی فراهم بیاورد، اما برای انجام چنین کاری نیاز به ۲٫۵ میلیون دلار سرمایه دارد که البته این اتفاق دیگر نخواهد افتاد.

به تمام افرادی که مبلغی بیش از ۲۰۹ دلار را به این کمپین کمک کرده اند، یک دستگاه تبلت جولا در ماه می سال ۲۰۱۵ داده خواهد شد.

طبق گزارشاتی که قبلا منتشر شده، تبلت جولا مجهز به سیستم عامل انحصاری این شرکت با نام Sailfish OS 2 خواهد بود که امکان اجرای تمام اپلیکیشن های اندرویدی را هم دارد. ضخامت تبلت مورد بحث فقط ۷/۵ میلیمتر بوده و سخت افزار خوبی را هم ارائه میدهد که از جمله می توان به صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسل، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پردازنده مرکزی ۴ هسته ای اینتل اتم با فرکانس کاری ۱/۸ گیگاهرتز و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

The-Jolla-Tablet The-Jolla-Tablet-2 The-Jolla-Tablet-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • عبدالله
    عبدالله | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    سلام گیکهای عزیز منم خیلی از جولا خوشم میاد گوشیشو که خیلی دوست دارم تبلت هم خوشکله فقط یه چیزی سالبفیش اوپن سورسه یا نه مرسی

    • siamak Gol
      siamak Gol | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

      این فک کنم ارتقا یافته همون میگو ه. همون که رو گوشی n9 نوکیا بود.
      کل شرکتش که از مهندسای میگو نوکیان.
      میگو فک کنم اپن سورس بود پس اینم به احتمال زیاد بازه...

  • TROOL
    TROOL | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    خوشگله مشخصات خوبی هم داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی