ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقاومت تلفن هوشمند Oppo R5 در برابر ضربه و فشار

امروزه، برخی تلفن های هوشمند، به ویژه محصولات چین، به طرز عجیبی طراحی باریکی دارند و این نیز باعث تشدید ترس کاربران از شکننده بودن و آسان خم شدن را به همراه دارد. به تازگی، ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

امروزه، برخی تلفن های هوشمند، به ویژه محصولات چین، به طرز عجیبی طراحی باریکی دارند و این نیز باعث تشدید ترس کاربران از شکننده بودن و آسان خم شدن را به همراه دارد. به تازگی، Oppo، ویدیویی منتشر کرده که استحکام R5 را به خوبی نمایش می دهد. قطعا موثر ترین فاکتور در استحکام بی نظیر این تلفن هوشمند منحصر به فرد، بدنه تمام فلزی آن است. در این ویدیو، Oppo R5، موارد مختلفی، از جمله یک سیب را در هم می شکند، بدون اینکه خود کوچک ترین آسیبی ببیند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سیبی گاز زده؛ خیلی سخت است با مشاهده ی چنین منظره ای، لوگوی معروف شرکت اپل در ذهن تداعی نشود. مقاومتی که Oppo از خود به نمایش می گذارد، بی نظیر است؛ به خصوص پس از 'رسوایی' اخیر خم شدن آیفون ۶ پلاس که در شبکه های اجتماعی، با هشتگ #BendGate بازتاب یافت. با اینکه این دستگاه، با قطر ۵.۲ اینچی از فبلت اپل کوچک تر است، تفاوت خود را به خوبی ثابت کرده است.

اگر استفاده از این تلفن هوشمند چینی برای شکستن گردو به قدر کافی برایتان دردناک نبوده، نظرتان درباره استفاده از آن به عنوان چکش چیست؟ هرچند، قطعا تاثیر آن، با تاثیر چکشی واقعی قابل مقایسه نخواهد بود.

در آخر، آزمایش هیچ یک از تلفن های هوشمند، بدون رد شدن از روی آن ها با ماشین به پایان نمی رسد. نوع ماشین در ویدیو مشخص نیست، اما نکته قابل توجه این است که R5 به خوبی از این آزمایش نیز جان سالم به در برده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/R5-DoesitSMASH.mp4"]

Oppo R5، اجرام مختلف را به خوبی در هم می شکند. اما آیا خود نیز آسیبی را متحمل می شود؟ پاسخ منفی است. البته قطعا این تلفن هوشمند برای مورد استفاده قرار گرفتن به عنوان چکش، یا زیر شدن توسط ماشین ها ساخته نشده. اما در دسترس داشتن ابزاری برای قاچ کردن میوه ها در مواقع اضطراری، همیشه خوب است.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند شکست ناپذیر چیست؟ آن را با ما و دیگر خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • Heisenberg
    Heisenberg | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    واسه خودش یه پا شمشیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی