ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مراسم The Game Award نسبت به سال گذشته 75 درصد مخاطب بیشتر داشت

نمایش جدید جف کیلی، The Game Awards، شنبه ای که گذشت برگزار و بازی Dragon Age: Inquisition به عنوان بازی سال انتخاب شد. آمار می گویند که این نمایش، نسبت به اجرای سال گذشته شبکه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ | ۰۱:۳۰

نمایش جدید جف کیلی، The Game Awards، شنبه ای که گذشت برگزار و بازی Dragon Age: Inquisition به عنوان بازی سال انتخاب شد. آمار می گویند که این نمایش، نسبت به اجرای سال گذشته شبکه اسپایک، VGX، تقریبا 75 درصد مخاطب بیشتر داشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

TGA 2014 نمایش فوق العاده بود، اگرچه نواقص خود را داشت اما هر چه بود، به مراتب بهتر از نمایش خجالت آور سال گذشته شبکه اسپایک بود. بازیگران هالیوودی کمتری روی صحنه بودند و یک فرد کاملا غریبه با دنیای بازی مجری آن نبود و البته تعداد بازی های نمایش داده شده بیشتر و کیفیت شان بهتر بود.

براساس اطلاعاتی که وبسایت Polygon منتشر کرده، TGA 2014، تقریبا 1.93 میلیون بازدید کننده داشته که نسبت به سال گذشته، با 75 درصد رشد رو به رو بوده است.

نمایش سه ساعت به طول انجامید و به طور متوسط، هر مخاطب 28 دقیقه از آن را در سراسر شبکه های یوتوب، تویچ و MLGTV مشاهده کرده. بیش از 350 هزار کامنت توسط بینندگان در قسمت نظرات این شبکه ها منتشر شده.

کیلی می گوید از دیدن این آمار شوکه شده، چرا که نه بودجه ای برای تبلیغات برنامه کنار گذاشته بود و نه تبلیغ تلویزیونی برای آن در نظر گرفته بود:

"من یک عالم پشتیبانی داشتم، یک تیم تبلیغات، یک تیم رسانه دیجیتال و یک تیم روابط عمومی. تمام چیزی که ما داشتیم پشتیبانی ناشرین بازی و طرفدارانی بود که این واقعه را در شبکه های اجتماعی پخش کردند."

کیلی از نمایش راضی بوده و می گوید اگر دوباره قرار بود TGA 2014 را انجام دهد، تعداد جوایز را بیشتر و نمایش ها ر کمتر می کرده است و حتی زمان نمایش را از 3 ساعت به 2 ساعت کاهش می داده.

این نمایش در عرض 3 ماه زمان بندی شد و شکل گرفت و از بابت آن هیچ پولی عاید کیلی نشده است. لازم به ذکر است که کیلی تمام هزینه های TGA 2014 را از سرمایه شخصی خود پرداخت کرده.

او در رابطه با سرمایه گذاری خود می گوید: "نمایش امسال در ارتباط با به دست آوردن احترام مخاطبین بود و خواستم اثبات کنم که مدل توزیع اوپن سورس کار می کند."

هنوز هیچ خبری در ارتباط با شبکه اسپایک و نمایش VGX نیست و بعید به نظر می رسد امسال بدون کیلی و هیئت ژوری سابق نمایشی وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • شهریار
    شهریار | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    http://www.digikala.com/News/News-5314
    بروبچ بنظرتون شاهکار نیست؟

  • farhadas
    farhadas | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    جغد O.O چیه الان دیگه باید بگی خفاش!!!!!!
    منم خواستم برم ولی گفتم شاید هواپیما سقوط کنه نرفتم !

    ^0^

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی