ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نمایندگان برتر دنیای بازی معرفی شدند؛ موبایل ها و تبلت هایی با بهترین عملکرد گرافیکی

هرچقدر هم که بخواهیم از موبایل و تبلت خود استفاده مفید به عمل آوریم و آن ها را در کارهای روزمره خود دخیل کنیم، باز هم نمی توانیم کتمان کنیم که بازی کردن، یکی از ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۳

هرچقدر هم که بخواهیم از موبایل و تبلت خود استفاده مفید به عمل آوریم و آن ها را در کارهای روزمره خود دخیل کنیم، باز هم نمی توانیم کتمان کنیم که بازی کردن، یکی از لذت های جدا ناپذیر از ابزار های همراه است.

بازی های اندروید در طول سالیان اخیر آنقدر پیشرفت داشته اند که حتی سازندگان را به فکر ایجاد کنسول هایی اختصاصی برای این سیستم عامل انداخته اند. بازی هایی با داستان قوی و گرافیک فوق العاده که می توانند شما را تا ساعت ها با خود درگیر کنند و مشغله های روزانه را به دالان فراموشی تبعید نمایند.

مجموعه Futuremark به عنوان یکی از بنچ مارک های مطرح در حوزه اندروید، به تازگی لیست دستگاه ایده آل برای بازی کردن را اعلام کرده است. این لیست بر اساس امتیازاتی تهیه شده که تبلت ها و تلفن های هوشمند موفق شده اند در بنچ مارک این مجموعه به دست آورند.

در صدر این جدول محصولاتی مجهز به چیپست K1 انویدیا دیده می شوند و در رده های بعدی نیز دستگاه هایی قرار دارند که نیروی آنها توسط Snapdragon 805 تامین می شود. جالب است بدانید که تنها نماینده مدیاتک در این لیست، جایگاه هشتاد و چهارم را در اختیار دارد.

رتبه یک جدول در اختیار انویدیا شیلد است و شیائومی Mi Pad و به همراه نکسوس ۹ دیگر تبلت هایی هستند که در صدر بهترین دستگاه ها برای بازی قرار دارند.

اولین موبایل این لیست نکسوس ۶ است که جایگاه چهارم را در اختیار دارد و پس از آن گلکسی اس ۵ (4G+)، موتورولا دروید توربو و گلکسی نوت Edge دیده می شوند.

لیست ۱۱ دستگاه برتر را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

3D-Mark

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • عرفان بشارت
    عرفان بشارت | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    آقا بنظرتون زشت نیست موی دست توی عکس هست ؟ حداقل جوری عکس می نداختید که معلوم نباشه !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی