ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند AQUOS Crystal X؛ تلاش دیگری از شارپ برای حذف حاشیه های اطراف نمایشگر

در سال جاری شارپ با عرضه ی تلفن هوشمند AQUOS Crystal از طریق اپراتور مخابراتی اسپرینت در ایالات متحده بسیاری از کاربران این کشور را شگفت زده کرد. موبایل مورد بحث دارای صفحه نمایشی ۵ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

در سال جاری شارپ با عرضه ی تلفن هوشمند AQUOS Crystal از طریق اپراتور مخابراتی اسپرینت در ایالات متحده بسیاری از کاربران این کشور را شگفت زده کرد. موبایل مورد بحث دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی بود که تقریباً هیچ حاشیه ای در اطراف آن وجود نداشت و با توجه به طراحی خاص و منحصر به فردش محصولی به حساب می آمد که به صورت معمول از بازار ژاپن خارج نمی شد اما کمپانی تولید کننده اینبار را استثنا قائل شده بود و با آوردنش به آمریکا تمام کاربران و علاقه مندان به دنیای تکنولوژی را متعجب ساخت.

با توجه به جاذبه هایی که در AQUOS Crystal وجود داشت، شارپ تصمیم گرفته تا این موبایل را به روز رسانی کرده و یک نسخه ارتقا یافته از آن تحت عنوان AQUOS Crystal X را از طریق SoftBank به کاربران ژاپنی ارائه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حالی که AQUOS Crystal ارائه شده از طریق اسپرینت یک تلفن هوشمند میان رده به حساب می آمد، AQUOS Crystal X را باید موبایلی تقریباً قدرتمند و رده بالا بدانیم.

این محصول دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از سایر مشخصه های آن می توان به پشتیبانی از VoLTE، چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۱ با سرعت پردازش ۲.۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری ۲۶۱۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED و دوربین جلویی ۱.۲ مگاپیکسلی اشاره داشت.

ابعاد موبایل جدید شارپ عبارتند از ۱۳۹ در ۷۳ در ۱۱ میلی متر که برای یک محصول مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی به شدت مطلوب به نظر می رسند. AQUOS Crystal X به همراه اندروید کیت کت و در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی ارائه خواهد شد.

کمپانی ژاپنی تولید کننده ی موبایل مورد بحث تا کنون سخنی در رابطه با عرضه ی آن در سایر کشورها به میان نیاورده اما با توجه به جذابیت هایی که این محصول دارد و استقبالی که پیش از این توسط کاربران آمریکایی از آن به عمل آمده، ابداً بعید نیست شارپ در آینده ای نزدیک آن را به سایر بازارهای جهانی نیز بیاورد.

Sharp-AQUOS-Crystal-X (1) Sharp-AQUOS-Crystal-X (2) Sharp-AQUOS-Crystal-X (3) Sharp-AQUOS-Crystal-X (4) Sharp-AQUOS-Crystal-X (6) Sharp-AQUOS-Crystal-X (7) Sharp-AQUOS-Crystal-X

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۲ آذر ۱۳۹۳

    انصافن خوشگله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی