ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدئویی رسمی از جانب سونی برای آنلاک کردن بوت لودر تلفن های هوشمند این کمپانی [تماشا کنید]

آنلاک کردن بوت لودر بر روی ابزارهای اندرویدی قابلیت ها و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنها می توانند گجتی که دارای چنین شرایطی باشد را روت کرده و یا ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۲ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

آنلاک کردن بوت لودر بر روی ابزارهای اندرویدی قابلیت ها و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد و آنها می توانند گجتی که دارای چنین شرایطی باشد را روت کرده و یا آن را با رام های سفارشی شده فلش نمایند.

در این رابطه برخی از کمپانی ها سیاست بسته تری دارند و سعی می کنند جلوی باز شدن قفل بوت لودر تلفن های هوشمندی که به بازار عرضه کرده اند را بگیرند، در حالیکه برخی دیگر چندان مخالفتی با این قضیه نداشته و با آن مقابله ای نمی کنند.

یکی از کمپانی هایی که با آنلاک شدن بوت لودر تلفن های هوشمندش مشکلی ندارد سونی است. این شرکت حتی اخیراً یک قدم فراتر رفته و ویدئویی را به صورت رسمی بر روی یوتوب منتشر کرده تا به کاربران محصولات موبایل خانواده اکسپریا، نحوه آنلاک کردن بوت لودر آنها را آموزش دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدئوی مورد بحث برای نمونه از یک تلفن هوشمند اکسپریا Z2 استفاده شده که توسط یک کامپیوتر مجهز به سیستم عامل ویندوز بوت لودرش آنلاک می شود، مراحل انجام اینکار بسیار دقیق، با حوصله و با جزئیات بسیار بالایی توضیح داده شده اند.

اگرچه سونی در ویدئویش تاکید دارد که آنلاک کردن بوت لودر سبب خارج شدن موبایل شما از شرایط گارانتی می شود و به صورت معمول کاربران به این کار احتیاجی ندارند، ولی اگر توسعه دهنده هستید یا نیاز دارید دسترسی روت به تلفن هوشمند خود داشته باشید به جای دنبال کردن راهنماهای متفرقه می توانید راهنمای ویدئویی رسمی ارائه شده توسط خود این شرکت را دنبال نمایید.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا در صورتیکه که یکی از موبایل های اکسپریای برند ژاپنی مورد بحث را در اختیار دارید و می خواهید بوت لودرش را آنلاک کنید ویدئوی زیرین را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/How-to-unlock-the-boot-loader-of-an-Xperia-device.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • کد انلاک
    کد انلاک | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    تشکر بابت اموزش
    http://codeunlock.ir/sony

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی