ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات فنی Z4 Ultra و Z4 Compact از سونی منتشر شد [شایعه]

روز گذشته وب سایت AndroidOrigin به نقل از منابع خودش اطلاعاتی را در رابطه با دو تلفن هوشمند جذاب آینده ی سونی یعنی اکسپریا Z4 Compact و اکسپریا Z4 Ultra منتشر کرده و بر اساس ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ آذر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۶

روز گذشته وب سایت AndroidOrigin به نقل از منابع خودش اطلاعاتی را در رابطه با دو تلفن هوشمند جذاب آینده ی سونی یعنی اکسپریا Z4 Compact و اکسپریا Z4 Ultra منتشر کرده و بر اساس این اطلاعات مدل کامپکت مورد بحث ضمن حفظ ظاهری مشابه نسل پیشین خودش قرار است مشخصاتی در خور یک پرچمدار را به کاربران ارائه دهد تا بدل به انتخاب اول افرادی شود که موبایلی با ابعادی جمع و جور ولی با سخت افزاری قدرتمند را می خواهند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس آنچه AndroidOrigin منتشر نموده، Z4 Compact دارای نمایشگری ۴.۷ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و در مورد سایر مشخصه های آن به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و اسپیکرهای استریو اشاره شده است. این محصول همچنین مجوز IP68 که بیانگر مقاومت قابل قبولی در برابر گرد و غبار و آب است را دارا بوده و گفته شده از ارتباط مبتنی بر LTE، بلوتوث ۴.۱ و NFC نیز پشتیبانی می کند.

اکسپریا Z4 Ultra هم به نمایشگری ۶.۴۴ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز گشته و با دارا بودن چیپست اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سعی خواهد داشت با سایر فبلت های بازار رقابتی برابر را تجربه نماید.

احتمالاتی نیز وجود دارد که فبلت مورد بحث از یک قلم هم پشتیبانی به عمل آورده و دارای باتری با ظرفیت مابین ۳۵۰۰ الی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد. شایعاتی که پیش تر منتشر شده بودند حکایت از تجهیز Z4 Ultra به اسنپدراگون ۸۰۵ و نمایشگر ۵.۹ اینچی داشتند که واکنش کاربران نسبت به این مسئله ابداً مثبت نبود.

چنانچه اطلاعات ذکر شده در بالا صحت داشته باشند و دو محصول آتی سونی یعنی Z4 Compact و Z4 Ultra هر دو به چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز شده باشند، احتمال دارد با توجه به اینکه چیپست مذکور تازه وارد فاز تولید انبوه شده هر دوی این موبایل ها عرضه شان به بازار تا سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۵ به تعویق بیافتد.

انتظار می رود مهم ترین تلفن های هوشمند آتی سونی در مراسم روز پنچم ژانویه این برند ژاپنی در نمایشگاه CES لاس وگاس به عموم معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • احمد
    احمد | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    من همین الان با زد اولترا دارم نظرم رو میزارم، فقط یه یک دلیل این کار رو کردم اونم بخاطر اینکه بگم دوستان عزیز صفحه نمایش زد اولترا از تمام وسایل رسانا برای استفاده پشتیبانی میکنه، هم مداد (گرافیت) هم کلید و میخ و آب(!) و...

  • Mostafa
    Mostafa | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    اگر زی4 قلم داشته باشه با قابلیتهای نوت4 ی گوشی پر فروش میشه 100% البت با اسنپ 810 ک دیگ غوغا میکنه

  • محمد
    محمد | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    من که ۱۰۰٪ z4 ultra میخرم ، مشخصاتش هرچی میخواد باشه چون از محصولات سونی مطمعنم ، هم پشتیبانی که سونی از توسعه دهنده ها داره هیچ شرکتی نداره ، من همین نظر با گوشی اکسپریا اس میزارم که اندروید ۵ نصب کردم روش ، بدو ن هیچ باگی :-D

  • meHdi
    meHdi | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    آقا یکی بگه چرا سونی از سنسور اثر انگشت استفاده نمیکنه واقعا قابلیت خوبی هست اگه داشته باشه تو z4 compact من میخرم الان z1 compact دارم

  • RAPture
    RAPture | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    به امید خدا اگه Z4 با اسنپ 810 بیاد و بلتریش هم مثل قبلی ها خوب باشه می خرمش.
    با این گوشی های سونی ارگونومی خوبی ندارند و تو دست خوب جا نمی شند ( هرچند Z3 خیلی خوب شده) ولی نمی دونم چرا خیلی با استایل و طراحیش حال می کنم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی