ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی هر ماه تقریبا 112 دلار بازی رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می دهد

کاربران پلی استیشن 4 برای انجام بازی آنلاین، باید ماهانه مبلغی را بپردازند و اشتراک پلی استیشن پلاس را در اختیار بگیرند. عده ای معتقدند که سونی به میزان مبلغی که دریافت می کند، محتوا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

کاربران پلی استیشن 4 برای انجام بازی آنلاین، باید ماهانه مبلغی را بپردازند و اشتراک پلی استیشن پلاس را در اختیار بگیرند. عده ای معتقدند که سونی به میزان مبلغی که دریافت می کند، محتوا در اختیار کاربران نمی گذارد اما آمار و ارقام چیز دیگری می گویند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا با یکدیگر مروری بر این اطلاعات داشته باشیم.

وبسایت Push Sqaure، لیستی از بازی های انتخاب شده توسط سونی و ارائه شده از طریق سرویس پلی استیشن پلاس را در سال 2014 منتشر کرد که نشان می دهد سونی در این یک سال، معادل 1349 دلار و 29 سنت بازی رایگان در آمریکا و 960 یورو و 64 سنت در اروپا به کاربرانش می دهد. مبلغ اشتراک سالانه PS Plus در آمریکا 50 دلار و در اروپا 40 یورو است.

با یک حساب سر انگشتی می توان به این نتیجه رسید که کاربران آمریکایی هر ماه به اندازه 112 دلار و 44 سنت و کاربران اروپایی به اندازه 81 یورو و 72 سنت از سونی، بازی رایگان دریافت می کنند.

در حالی که همه بازی ها عناوین AAA یا پر بودجه نیستند، میانگین امتیازات بازی ها در آمریکا 79 و در اروپا 78 بوده است.

چه نظری در این رابطه دارید؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان بازی های رایگانی که هر ماه مایکروسافت به کاربرانش بابت در اختیار گرفتن اشتراک طلایی هدیه می دهد چقدر است و مقایسه ای میان این دو انجام دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • Masoud
    Masoud | ۲۵ دی ۱۳۹۳

    دوستان ممنون میشم راهنماییم کنید
    اگر یه بازی رو رایگان از طریق Plus دانلود کنیم ، بعد از تمام شدن مهلت استفاده از Plus اون بازی قابل اجرا خواهد بود یا نه؟

  • حامد
    حامد | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    خسته نباشه سونی. این بازی هایی که رایگان میکنه انقدر مزخرفه که آدم تعجب میکنه که چرا از اول پولی بوده! مفت هم گرونه بازیهاش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی