ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج تست باتری Lumia 535 Dual Sim

لومیا ۵۳۵ محصول مایکروسافت به کاربر یک تلفن هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون، نمایشگر بزرگ و امکان استفاده از دو سیم کارت را با صرف هزینه پایین می بخشد. چیپی که در این محصول ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

لومیا ۵۳۵ محصول مایکروسافت به کاربر یک تلفن هوشمند با سیستم عامل ویندوز فون، نمایشگر بزرگ و امکان استفاده از دو سیم کارت را با صرف هزینه پایین می بخشد. چیپی که در این محصول به کار رفته از نوع اسنپدرگن ۲۰۰ است که امروزه به جهت عملکرد نه چندان قوی پردازشگر گرافیکی، نزد کاربران محبوب نیست.

در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به نتایج تست باتری ۱۹۰۵ میلی آمپری این تلفن هوشمند که توسط وب سایت GSMArena انجام شده است.

با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت وعده ۱۳ ساعت تماس مکالمه تحت شبکه نسل سوم مخابراتی را در لومیا ۵۳۵ (هر دو نسخه تک سیم و دو سیم کارته) داده است. در عمل هم باید گفت در این محصول ظرفیت باتری به حدی است که در مکالمه مقداری کمتر از حد وعده داده شده دوام بیاورد.

2

انتظار می رود نتایج ذکر شده با نسخه تک سیم کارت تفاوت چندانی نداشته باشد چرا که اساسا در تلفن های هوشمند دو سیم کارته، تنها یک سیم کارت حین مکالمه فعال است. همانطور که می بینید، لومیا ۵۳۵ دو سیم کارته توانسته در حدود ۱۲ ساعت و ۱۵ دقیقه حین مکالمه تحت شبکه نسل سوم مخابراتی دوام داشته است.

3

مورد بعدی مقدار دوام این محصول در وب گردی است که لومیا ۵۳۵ در تست های GSMArena در این قسمت با ثبت رکورد ۵ ساعت و ۲۱ دقیقه آنچنان جالب عمل نکرد. به احتمال زیاد این مسئله به دلیل نمایشگر بزرگ و پر مصرف در کنار ضعف بهینه سازی های نرم افزاری به وجود آمده است.

4

تقریبا همین مشکل را در قسمت پخش ویدیوی ممتد هم می بینیم. لومیا ۵۳۵ با باتری ۱۰۰٪ شروع به پخش ویدیو کرد و ۵ ساعت و ۲۷ دقیقه بعد به ۱۰٪ رسیده بود.

5

در تست حداقل استفاده لومیا ۵۳۵ توانست در حدود ۴۴ ساعت دوام داشته باشد که باز هم رقم جالبی به نظر نمی رسد. در این تست از تلفن هوشمند یاد شده تنها نیم ساعت در روز هر کدام از تست های بالا (مکالمه، وبگردی و پخش ویدیو) را به انجام رسانده اند. بدین ترتیب شما می توانید در حداقل استفاده تا حدود ۲ روز تلفن هوشمند خود را در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد می شود در صورتی که این محصول را در اختیار دارید، برای کاهش مصرف باتری اینترنت نسل سوم و سرویس مکان یابی خود را غیر فعال و فقط در مواقع ضروری از آنها استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • Alirezq
    Alirezq | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    سلام
    یه پیکانه ۷۸ دارم گوجه ای اتاق پرشیا
    معاوضه با نیو سانتافه و کیا اسپورتیج

  • آزاد
    آزاد | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    سلام
    دوستان نظرات همه رو خوندم
    من خودم تا حالا ویندوز فون نداشتم اما میخوام یکی بگیرم
    الان یه هواوی 330 دارم که 220 پول دادم باور کنید قد یه گوشیه 600 -700 تواناست فیلم فول اچ دی رو بدون لگ پخش میکنه خوب این یعنی شاهکار
    انقد تو بند این مشخصات سخت افزاری نرید اینا فقط اسم های تجارین تا شرکتا بتونن مشتری بیشتری جلب کنن
    آیفن هم فقط تو امریکا بدرد میخوره چون با یه قرار داد 99 دلاری با یکی از شرکتای مخابراتی یه ایفن بهت میدن با یه سال امکانات نامحدود تماس و اینترنت و ...
    حیف نیست بری 2 میلیون بدی یه گوشی بگیری که چی یه سیب گاز خورده است؟؟
    منم رو 535 نظر مثبت دارم چون مشخصات خوبه و قیمتم خوبه

  • فاطیما
    فاطیما | ۱۶ خرداد ۱۳۹۴

    بهترین گوشی من از لندن خریدم یه تومن ازش خیلی راضیم

    خیلی باکلاسه الکی کلاس نزارین از سرتونم زیاده

  • رضا
    رضا | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    خب با صد دلار می شه یه باتری بهتر گرفت چرا
    ویندوز فون بگیری ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی