ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قبض همراه اول
تکنولوژی

معاون رگولاتوری مشکلات قبوض همراه اول را تایید کرد؛ برای شکایت چه کنیم؟

قبوض این دوره همراه اول باعث تعجب بسیاری از مشترکان شده و برخی از کاربران اپراتور مذکور معتقدند مبالغ قبوض صادره متعلق به کارکردشان نیست بلکه عملکرد موبایل آنها کمتر از اعداد موجود در صورتحساب ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

قبوض این دوره همراه اول باعث تعجب بسیاری از مشترکان شده و برخی از کاربران اپراتور مذکور معتقدند مبالغ قبوض صادره متعلق به کارکردشان نیست بلکه عملکرد موبایل آنها کمتر از اعداد موجود در صورتحساب است.

عده ای از مشترکان نیز این تغییر را ناشی از  افزایش تعرفه های شرکت ارتباطات سیار می دانند و می گویند این کار به صورت پنهان و غیر قانونی انجام می شود.

اما مشترکانی که به قبض خود اعتراض دارند باید چه کار کنند؟ داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در رابطه با مشکلات بوجود آمده راه حلی را به مشترکان پیشنهاد داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

معاون سازمان تظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برخی مشترکین از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت کردند که بررسی های انجام شده، نشان می دهد تغییری در تعرفه‌ های اعمال نگردیده است.

او درباره دلیل  مشکلات قبوض مشترکان توضیح داد: برخی از این موارد به دلیل استفاده کاربران از سرویس های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دوره‌ ای در شبکه همراه اول است.

داداش زاده ادامه داد: مشترکان همراه اول که به صورتحساب صادره اعتراض دارند می توانند شکایت خود را به سامانه 9990 این اپراتور اعلام کرده و در صورت عدم دریافت پاسخ مناسب، این مورد را به سامانه 195(سپاس) گزارش دهند تا از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری شود.

وی افزود: رگولاتوری با توجه به دسترسی های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها، بر تعرفه های اعمال شده نظارت می کند و در حال حاضر نرخ های شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    ما اگر گفتیم وامضا کردیم smsتبلیغاتی اشکالی نداره ارسال بشه این دلیل نمی شه پول اونو دوسره بگیرند هم از شرکت ارسالsmsگروهی وهم از من دریافت کننده sms تحت عنوان ارزش افزوده این یعنی کلاهبرداری بدون اطلاع باید پول قبوض را برگردانند اتوماتیک بر می دارند اتوماتیک هم واریز نمایند نیاز هم نیست به ۹۹۹۰ التماس کنیم ودر تمام دنیا داره هزینه اینترنت و ارتباطات رقابتی وپائین میاد و اینجا بالا می رود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی