ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند Cicret ساعد شما را تبدیل به تلفن همراه هوشمندتان می کند [تماشا کنید]

تکنولوژی پوشیدنی روز به روز پیشرفت های بیشتری را به خود می بیند و همزمان با آن، قابلیت ها و پتانسیل های بیشتر این فن آوری نمایان می شود. سال ۲۰۱۴ را می توان "ظهور ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۴ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۹

تکنولوژی پوشیدنی روز به روز پیشرفت های بیشتری را به خود می بیند و همزمان با آن، قابلیت ها و پتانسیل های بیشتر این فن آوری نمایان می شود. سال ۲۰۱۴ را می توان "ظهور پوشیدنی ها" نامید. در سالی که گذشت کمپانی های بسیاری به این تکنولوژی پرداختند و محصولات پوشیدنی زیادی را دیدیم.

اما شاید به همراه داشتن یک نمایشگر ۵ اینچی لمسی به روی ساعد دست کمی عجیب برسد ولی باید گفت دستبند Cicret این امکان را برای شما محیا می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این دستبند در شهر پاریس فرانسه ساخته شده و طراحی آن به صورتی است که به وسیله یک پیکوپروژکتور تصویر تلفن همراه هوشمند را به روی ساعت انداخته و با داشتن یک ردیف سنسور نزدیکی دستورات و حرکات انگشت شما را درک می کند.

طراحی و تکنولوژی پشت این محصول هنوز در دست تولید است و به نسخه نهایی نرسیده. تولیدکنندگان این محصول در حال جذب سرمایه هستند و اگر بتوانند به هدف ۳۰۰ هزار یورویی خود دست یابند، قادر به تولید عمده این محصول خواهند بود.

Cicret-Bracelet (5)

در این صورت این محصول با قیمت ۴۷۵ دلار (۳۸۰ یورو) به بازار عرضه خواهد شد. دستبند Cicret از قابلیت هایی نظیر شتاب سنج، کارت حافظه داخلی، پورت MicroUSB، بلوتوث و وای فای برخوردار است. این محصول در دو حجم ۱۶ و ۳۲ گیگابایت و ده رنگ متنوع به بازار عرضه خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد این محصول در نهایت از سیم کارت هم پشتیبانی خواهد کرد.

در نهایت باید دید این محصول چطور به مرحله اجرا می رسد و در صورت عرضه، با اقبال عمومی روبرو خواهد شد یا خیر. در انتها از شما دعوت می کنیم تا به مشاهده ۲ ویدیوی معرفی این محصول بپردازید تا بیشتر با عملکرد آن آشنا شوید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-cicret-bracelet-goodbye-google-glass-1.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-cicret-bracelet-like-a-tablet-but-on-your-skin.-1.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • حدیثه
    حدیثه | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    ببخشید قیمتش ب تومان چقدره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی