ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی مشترک Roxy و سونی به زودی عرضه می شود

سونی امسال و در طی نمایشگاه IFA اعلام کرد قصد دارد با برند معروف فعال در عرصه ی مد موسوم به Roxy که بیشتر تولیداتش را برای بانوان عرضه می نماید وارد همکاری شده و محصولات مشترکی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۵۸

سونی امسال و در طی نمایشگاه IFA اعلام کرد قصد دارد با برند معروف فعال در عرصه ی مد موسوم به Roxy که بیشتر تولیداتش را برای بانوان عرضه می نماید وارد همکاری شده و محصولات مشترکی را عرضه نمایند. Roxy تا پیش از این محصولات زنانه بسیاری را که مناسب ورزش های زمستانی، موج سواری و اسکیت سواری هستند ارائه نموده و از همین رو به نظر می رسید همکاری آن با یک کمپانی ژاپنی فعال در عرصه ی تکنولوژی می تواند نتایجی بسیار جذاب داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکنون و پس از گذشت چندین ماه از نمایشگاه IFA سونی برای اینکه مجموعه ی گجت  های پوشیدنی هوشمند خود را کامل تر و البته متنوع تر نماید دست به ارائه ی یک دست بند سلامتی که محصول مشترک خودش و Roxy‌ است زده.

این محصول به گونه ای طراحی شده که با اپلیکیشن اندرویدی Lifelog سونی سازگاری کامل دارد و ضمن حفظ قابلیت مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب در یک رنگ ویژه به کاربران عرضه خواهد شد و دارای یک پورت میکرو USB‌ نیز هست.

Sony-SmartBand-with-Roxy (1)

گجت پوشیدنی مورد بحث که نام Sony SmartBand With Roxy برای آن برگزیده شده می تواند تا یک هفته بدون شارژ مجدد کار کند و برای آن پشتیبانی از بلوتوث و NFC نیز در نظر گرفته شده است. دستبند مذکور می تواند در هنگام دریافت اعلانات ویبره ایجاد نماید و همینطور قابلیت ایفا کردن نقش ریموت دوربین تلفن های هوشمند را هم دارا است.

اپلیکیشن لایف لاگ به شما کمک می نماید تا داده های تهیه شده توسط آن (که شامل وضعیت خواب تان هم می شوند) را جمع آوری و مرور نمایید. Sony SmartBand with Roxy تا پیش از پایان ماه جاری در فروشگاه آنلاین شرکت ژاپنی تولید کننده اش یعنی سونی قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • بهروز
    بهروز | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    عالی است قیمت آن چه مقدار است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی