ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی تبلت ارزان قیمت Honor T1 را در بازار اروپا ارائه خواهد کرد

هواوی اخیرا از تبلت اندرویدی اش Honor T1 رونمایی کرده بود. سرانجام این تبلت در ماه جاری با قیمت مناسب ۱۳۰ یورویی در اروپا عرضه خواهد شد. با توجه به قیمت ارزان این مدل، مشخص ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

هواوی اخیرا از تبلت اندرویدی اش Honor T1 رونمایی کرده بود. سرانجام این تبلت در ماه جاری با قیمت مناسب ۱۳۰ یورویی در اروپا عرضه خواهد شد.

با توجه به قیمت ارزان این مدل، مشخص است که نباید انتظار تبلتی رده بالا را داشته باشید. با این وجود با توجه به طراحی زیبا و قاب آلومینیومی، این نمونه از ظاهر خوبی بهره می برد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

رزلوشن نمایشگر ۸ اینچی این تبلت ۸۰۰×۱۲۸۰ پیکسل است. این مدل با اندروید ۴٫۳ عرضه خواهد شد و از نسل سوم شبکه تلفن همراه (و تماس صوتی) پشتیبانی می کند.

Huawei-Honor-T1-2

یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین VGA در جلو به همراه پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۲۰۰ و ۱ گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر خصوصیات آن هستند.

Huawei-Honor-T1-1

باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری انرژی T1 را تامین می کند که اجازه می دهد این مدل تا ۲۰ روز در حالت آماده باش و -با توجه به قابلیت Ultra power saving در آن- تا ۴۰ ساعت قابلیت کار داشته باشد.

این مدل پیش از این با قیمت ۹۹۹۹ روپیه (۱۵۷ دلار، ۱۲۶ یورو) در هند عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    اقایون چرا اینقدر تهمت میزنید به این شرکت ها اخه چیکار کنن تبلت مثلثی بزنن قالب باید یک شکل باشه دیگه الان اشکال گجت ها به یک شکل هستند اصلا نمیشه تغییر داد

    • سهیل
      سهیل | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

      داداش شما تبلت سونی را ببین. واقعا طراحی بی نظیری داره هیچکس هم تهمت بهش نمی زنه که از کسی تقلید کرده. همچنین ال جی و خیلی های دیگه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی