ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند هوآوی Honor 6 Plus مجهز به تکنولوژی لنز دوگانه رسماً معرفی شد

با توجه به تلفن هوشمندی که امروز با عنوان Honor 6 plus و در شهر پکن توسط هوآوی معرفی شد به نظر می آید یک نفر در این شرکت تلاشی جدی داشته تا محصولات آنها را ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۹

با توجه به تلفن هوشمندی که امروز با عنوان Honor 6 plus و در شهر پکن توسط هوآوی معرفی شد به نظر می آید یک نفر در این شرکت تلاشی جدی داشته تا محصولات آنها را به دستاوردها و تکنولوژی های HTC شبیه نماید.

این موبایل جدید که از روال قیمت گذاری بسیار مطلوب نسل پیشین خودش یعنی Honor 6 به خوبی پیروی کرده، دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی دوگانه ای است که به لطف آن سایز پیکسل ها به ۱.۹۸ میکرون رسیده و تصاویر بسیار شفاف تر و دقیق تر شده اند. نکته در اینجاست که در دوربین های اولترا پیکسلی HTC سایز پیکسل ها دو میکرون است.

همچنین همانند دوربین های دوگانه HTC تکنولوژی لنز دوگانه هوآوی به شما امکان فکوس دوباره بر روی تصاویر ثبت شده را می دهد و می توانید گشودگی را نیز از f/0.95 به f/16 تغییر دهید و یا بر روی آنها فیلترهایی از پیش تعریف شده همانند tilt shift، sketch و... اعمال نمائید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دوربین جلویی موبایل مورد بحث نیز ۸ مگاپیکسلی بوده تا عدد خوش یمنی ۸۸۸  (چینی ها معتقدند این عدد شانس می آورد) را تداعی کند، این دوربین نیز قادر است تا تصاویر و ویدئوها را با کیفیتی مطلوب ضبط نماید.

Honor 6 Plus دارای بدنه ای فلزی بوده، و به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P و پانل JDI negative LCD مجهز است. از سایر مشخصه هایش نیز می توان به چیپست هشت هسته ای Kirin 925، یک پردازدنده ی جانبی کم مصرف حرکتی I3، سه گیگابایت حافظه ی رم، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، چیپست NFC و پشتیبانی از LTE و دو سیم کارت اشاره داشت. نباید فراموش کرد یکی از درگاه های سیم کارت ارائه شده بر روی این محصول امکان بهره گیری از کارت های حافظه میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت را نیز فراهم می آورد.

موبایل جدید هوآوی دارای یک فرستنده مادون قرمز نیز هست که شما را قادر می سازد تا سیستم صوتی، تلویزیون و یا سیستم تهویه هوای خود را به سادگی کنترل نمایید. کمپانی تولید کننده معتقد است Honor 6 Plus در مقایسه با نسل پیشین خودش سبک تر، روان تر و دارای عملکردی به مراتب بهتر بوده و حتی از آیفون ۶ پلاس نیز در مصرف باتری بهینه تر عمل می کند.

huawei-honor-6-plus-camera

محصول مورد اشاره از اندروید ۴.۴ به همراه رابط کاربری بسیار سنگین و سفارشی شده EMUI 3.0 که قابلیت های ویژه ای را در زمان خاموش بودن نمایشگر عرضه می نماید بهره می گیرد. برای مثال می توانید با دوبار لمس دکمه ی های تنظیم صدا به سمت پایین بلافاصله به عکاسی بپردازید، با دوبار لمس دکمه ی صدا به سمت بالا شروع به یادداشت برداری صوتی نمایید و یا با ترسیم یک شکل خاص بر روی صفحه نمایش اپلیکیشن معینی را اجرا کنید.

هوآوی به همراه Honor 6 Plus صد گیگابایت حافظه ی ابری مادام العمر نیز ارائه می نماید و همچنین کسانی که این موبایل را تهیه کنند می توانند به ۸ میلیون شبکه ی WiFi (هفت میلیون از آنها در چین واقع شده اند) به رایگان متصل گردند.

نسخه ای از Honor 6 Plus که فقط دارای پشتیبانی از 3G بوده و چیپست NFC ندارد با قیمت ۳۲۰ دلار و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود و این در حالیست که تهیه نسخه ی دارای 4G هزینه ای معادل ۴۰۰ دلار خواهد داشت و رنگ طلایی نیز یک گزینه ی بیشتر را به کاربران در انتخاب ارائه می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • asal
    asal | ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

    6+ شیرازم هست؟؟؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی