ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید تلفن های هوشمند خط Galaxy U را متوقف کرد

سامسونگ تلفن همراه های زیادی در سری های مختلف تولید می کند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد یکی از خطوت تولید خود -که در شایعات به نام Galaxy U معرفی شده بود- را ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

سامسونگ تلفن همراه های زیادی در سری های مختلف تولید می کند. به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد یکی از خطوت تولید خود -که در شایعات به نام Galaxy U معرفی شده بود- را متوقف کند.

هنوز مشخص نیست این اتفاق به چه دلیلی رخ داده چرا که هیچ محصولی در این سری معرفی نشد و به همین دلیل این موضوع در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته SamMobile سامسونگ تولید خط مذکور را بدون هیچ دلیلی متوقف کرده است. این وب سایت حدس می زند که احتمال دارد این کار به صورت موقت انجام شده باشد تا تمرکز کامل این شرکت به روی گلکسی اس ۶ باشد که احتمالا به زودی معرفی می شود. گفته شده این پرچمدار جدید نسبت به نسل قبلی خود تغییرات ظاهری زیادی خواهد داشت.

اما پیش از این شایعاتی در رابطه با یک محصول با شماره مدل SM-U500F منتشر شده بود. گفته شده این محصول دارای پردازنده هشت هسته ای Exynos 5433 SoC، دو گیگابایت رم، نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰پی، دوربین های ۱۶ و ۸ مگاپیکسل عقب و جلو، ۱۶ گیگابایت فضای داخلی، باتری ۲۳۶۰ میلی آمپری و همچنین اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی با یک بدنه ۶.۳ میلیمتری است. بنابراین تفاوت آنچنان زیادی با پرچمدار جدید سامسونگ نخواهد داشت و این شرکت قصد دارد تعداد محصولات آینده را کاهش دهد.

هنوز مشخص نیست این اتقاق چه مقدار حقیقت دارد و اینکه در آینده ما محصولاتی تحت سری Galaxy U خواهیم دید یا خیر. زمان تمام مسائل را مشخص می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • iPooya
    iPooya | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    باید 4-5 تا گوشی بده تمام !
    s - s mini - note - note mini
    یعنی منظورم اینه الکی هی گروه گروه نکنه چون آدم گیج میشه ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی