ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

بلک بری رسما تلفن هوشمند Classic را معرفی کرد

مدیر عامل بلک بری، جان چن امروز تلفن هوشمند جدید شرکتش را به نام BlackBerry Classic معرفی کرد. کلاسیک که از نام آن بر می آید، یادآورنده روزهای قدیم تلفن های همراه است چرا که ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

مدیر عامل بلک بری، جان چن امروز تلفن هوشمند جدید شرکتش را به نام BlackBerry Classic معرفی کرد. کلاسیک که از نام آن بر می آید، یادآورنده روزهای قدیم تلفن های همراه است چرا که یک کیبورد QWERTY و دکمه های Navigation به روی آن قرار دارند.

این محصول از نظر ظاهری با تلفن های هوشمند این شرکت که سال های پیش معرفی شد شباهت زیادی دارد. کلاسیک از پاسپورت کمی کوچک تر است و به سادگی در یک دست قرار می گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کلاسیک یک نمایشگر لمسی مربع ۳.۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد که در بالای دکمه ها قرار گرفته است. جهت مقایسه باید به عرض تان برسانیم که پاسپورت نمایشگر ۴.۵ اینچ دارد و محصول جدید بلک بری از لحاظ اندازه کوچک تر است.

بلک بری کلاسیک از یک پردازنده دو هسته ای ساخته شده توسط کوالکام به همراه ۲ گیگابایت رم برخوردار است. به لحاظ سخت افزار این محصول به هیچ عنوان برای بازی مناسب نیست اما بلک بری جامعه هدف این محصول را کارمندان و کاربران کلاسیک (همانند اسم محصول) تعیین کرده و این افراد به سادگی می توانند به ایمیل های خود پاسخ دهند و به امور ساده بپردازند. در مورد دوربین باید گفت این محصول از دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسل در عقب و جلو بهره می برد.

کلاسیک تحت نسخه ۱۰ سیستم عامل بلک بری اجرا می شود و اپلیکیشن های مفید کاربران حرفه ای مثل Hub، Assistant و Blend را همراه با خود دارد. همچنین شما می توانید برخی اپلیکیشن های اندروید را به روی این دستگاه نصب کنید.

تلفن هوشمند بلک بری Classic دارای یک باتری ۲۵۱۵ میلی آمپری است و از امروز با قیمت ۴۴۹ دلار در فروشگاه آمازون به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • RAPture
    RAPture | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    با این قیمت بعیده به جای خاصی برسه.
    پاسپورت یه طراحی شوک دهنده داشت به علاوه ی سخت افزار قوی این دقیقن چی داره؟

  • hadi
    hadi | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    من عاشق بلکبری ام...نمیدونین چقدرررر زیبا و خوش ساختن. کسی که از جلو دیده میفهمه چی میگم.

  • seedni
    seedni | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    این صفحه کلید دیگه برای چیه ؟!

  • آیدین
    آیدین | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    خیلی خوبه . گوشی های کوچیک و سبک و کیبورد داری که میتونی یه دستی همه کار هارو باهاش انجام بدی و دستت خسته نشه دیگه کم کم داره تبدیل به خاطره میشه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی