ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی محصول جدیدی در حوزه عینک های هوشمند معرفی کرد

سونی دقایقی پیش ماژول های نمایشگر قابل جدا شدنی را به نمایش در آورد که می تواند به دو شیشه عینک تبدیل شده و در حقیقت یک اسمارت گلس شود. این ماژول از یک بورد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

سونی دقایقی پیش ماژول های نمایشگر قابل جدا شدنی را به نمایش در آورد که می تواند به دو شیشه عینک تبدیل شده و در حقیقت یک اسمارت گلس شود. این ماژول از یک بورد تشکیل شده که در آن سنسورهای وای فای، بلوتوث، پردازنده و دیگر اجزا قرار گرفته تا به میکرونمایشگر OLED با رزولوشن 640 در 640 پیکسل جان بخشد.

ژاپنی ها برای این محصول پتانسیل بالایی در ورزش، سرگرمی و امور کاری دیده اند، بنابراین ارائه SDK آن به ارگان های همکار به زودی انجام خواهد شد.

جدا از شرکای نرم افزاری، شرکت های زیادی در جهت ایجاد تغییرات سخت افزاری در ماژول هستند تا دستگاه خود را ارائه دهند (مشابه آنچه سامسونگ و آکیلس انجام داده اند). سنسورهای دوربین سونی، سال هاست که در تلفن های همراه دیگر شرکت ها مثل آیفون اپل قرار می گیرند.

به همین دلیل هیچ بعید نیست گوگل در عینک هوشمند بعدی خود از این لنزها استفاده کند. هرچند که گوگل در حال حاضر از پردازشگرهای Ti OMAP اینتل استفاده کرده که در بالاترین حالت رزولوشن ۶۴۰ در ۳۶۰ را به محصول می بخشد.

سونی تولید انبوه این عینک را در سال 2015 آغاز خواهد کرد، بنابراین طی 1-2 سال آینده بیشتر در مورد دستگاه هایی خواهیم شنید که این ماژول روی آن ها قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    ابزار پوشیدنی باید قشنگ هم باشه که این اصلا قشنگ نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی