ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

وبسایت Humble Bundle بیش از 50 میلیون دلار به خیریه اهدا کرد

4 سالی می شود که Humble Bundle در وبسایت خود اقلام دیجیتالی از جمله بازی و کتاب را به فروش می رساند. در طول این ایام، گیمرها، خوانندگان کتاب ها، نویسندگان و توسعه دهندگان بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

4 سالی می شود که Humble Bundle در وبسایت خود اقلام دیجیتالی از جمله بازی و کتاب را به فروش می رساند. در طول این ایام، گیمرها، خوانندگان کتاب ها، نویسندگان و توسعه دهندگان بازی بیش از 50 میلیون دلار به خیریه های مختلفی در سراسر جهان اهدا کرده اند.

هامبل باندل با یک ایده بسیار ساده شروع به کار کرد: بسته ای ارزشمند از بازی های مستقل و بدون DRM (قفل های خاص مربوط به کلاینت) که قیمتی روی آن ها گذاشته نشده بود. برای دریافت این بسته حداقل باید 1 دلار بپردازید و حداکثر؟ حداکثری وجود ندارد، می توانید میلیون ها دلار برای چند بازی ساده مایه بگذارید.

البته جالب اینجاست که تمام مبالغ اهدایی شما بین خیریه و توسعه دهنده بازی تقسیم و مبلغ بسیار اندکی هم به حساب وبسایت Humble Bundle ریخته می شود. با این حال شما می توانید 100 درصد پول را به خیریه، سازنده یا حتی وبسایت تخصیص دهید.

بعدها این پروژه گسترش پیدا کرد و شرکت Wolfire Games که پیشتر بانی این جریان بود، هامبل باندل را در قالب وبسایتی جدید آغاز کرد. بخش Humble Bundle Store هم که جدا از بخش کالکشن ها و باندل ها است، یک فروشگاه مخصوص فروش بازی به حساب می آید که 10 درصد از مبلغ تعیین شده را به حساب خیریه واریز می کند.

در طی 4 سال گذشته، مجموع این خرید و فروش ها، 50 میلیون دلار به 50 سازمان امور خیریه در سراسر جهان کمک کرده. بابت چنین دستاورد بزرگی، باید به هامبل باندل و میلیون ها گیمری که دنیا را به مکان بهتری تبدیل کرده اند افتخار کرد.

در ادامه مطلب ویدیوی ساخته شده با عنوان "یک تشکر ناقابل" را مشاهده می کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/A-Humble-Thank-You.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    هم راهی هستش برای جدب مشتری و هم میتونه انسانیت یک عده آدم رو نشون میده ممنون از اینکه هنوز نام انسانیت رو نگه داشتید ، یه جا یه مشت حیوون میرن 140 تا دانش آموز رو میکشن به جرم درس خوندن یه جا هم اینجوره

  • mehdi_zainali
    mehdi_zainali | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    آ... عاشق ایده های متفاوتم !

  • سهیل
    سهیل | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    انسانیت واقعی.

مطالب پیشنهادی