ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارمندان سابق و فعلی سونی از این شرکت بخاطر هک اخیر شکایت کرده اند

تعدادی از کارمندان سونی که به واسطه هک اخیر سرورهای این شرکت دچار خسارت شده اند از این شرکت شکایت کرده اند. این کارمندان بخاطر لو رفتن اطلاعات شخصی و کاری شان سونی را به ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

تعدادی از کارمندان سونی که به واسطه هک اخیر سرورهای این شرکت دچار خسارت شده اند از این شرکت شکایت کرده اند. این کارمندان بخاطر لو رفتن اطلاعات شخصی و کاری شان سونی را به دادگاه کشانده اند.

این شکایت روز دوشنبه در دادگاه فدرالی در لوس آنجلس از سوی پانزده هزار کارمند سابق و فعلی سونی انجام شده که نام، آدرس، اطلاعات شخصی و کدهای ملی شان توسط هکرها لو رفته است.

میشل کرونا و کریستین ماتیس که از کارمندان سونی هستند، شاکیان را در این دادخواهی نمایندگی می کنند.

این دسته از کارمندان سونی را بخاطر عدم توجه کافی به مسائل امنیتی در نگهداری صحیح از اطلاعات خصوصی کارکنانش متهم کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • آرش امیری
    آرش امیری | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    روز یکشنبه، یک نامه‌ی سه صفحه‌ای از سوی دیوید بویس، یک وکیل رده‌ بالای این شرکت برای برخی از رسانه‌ها ارسال گردید که در آن درخواست شده بود از انتشار اطلاعات دزدیده شده‌ی این شرکت برای عموم خودداری کنند. نشریات Re/code، Hollywood Reporter و نیویورک تایمز از جمله نشریاتی بودند که این نامه را دریافت کردند.

    در این نامه به نشریات هشدار داده شده بود که استودیوی سونی هیچ گونه رضایتی مبنی بر مالکیت، بررسی، کپی، انتشار، اشاعه، آپلود، دانلود و هر گونه استفاده‌ی دیگر از اطلاعات دزدیده شده را ندارد و همچنین درخواست شده بود که اگر اطلاعات این شرکت را دانلود کرده اند، هر چه زودتر همه‌ی آن‌ها را نابود کنند.

    همچنین در این نامه هشدار داده شده بود که اگر این سازمان‌ها به این درخواست عمل نکنند، سونی هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه مسئولیت هر گونه خسارت یا ضرر ناشی از اشاعه‌ی این اطلاعات را بر عهده‌ی آن سازمان بداند.

    هکرها امروز اعلام کرده اند که قصد دارند به عنوان هدیه‌ی کریسمس اطلاعات بیشتری از این شرکت افشا کنند و گفته اند که افشای این اطلاعات سونی را در وضعیت بدتری قرار خواهد داد؛ همچنین هکرها اظهار امیدواری کرده‌اند که بتوانند سرانجام باعث ورشکستگی کمپانی سونی بشوند! هکرها امروز حدود ۶ گیگابایت اطلاعات مربوط به آرشیو ایمیل‌های رد و بدل شده در این کمپانی را در سایت‌های تورنت منتشر کرده اند...

  • Dr.House
    Dr.House | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    فكر كنم بدترين دوران تاريخ سوني باشه :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی