ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس پاور بانک ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپری خود را معرفی کرد

صبح به اطلاع تان رساندیم که وان پلاس قصد دارد یک محصول جدید را معرفی کند. بالاخره این اتفاق افتاد و این شرکت پاوربانک پر ظرفیت و ارزان قیمت خود را معرفی کرد. همچنین این ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

صبح به اطلاع تان رساندیم که وان پلاس قصد دارد یک محصول جدید را معرفی کند. بالاخره این اتفاق افتاد و این شرکت پاوربانک پر ظرفیت و ارزان قیمت خود را معرفی کرد. همچنین این شرکت اعلام کرد که مشغول آماده سازی یک رام شخصی سازی شده جدید برای محصولات اش است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هیچ خبر رسمی در رابطه با اینکه رام جدید چه شکل و شمایلی دارد و چه زمانی عرضه می شود گفته نشده ولی این موضوع نشان از وجود مشکلاتی بین سیانوژن و وان پلاس می دهد. در اثر این اختلافات وان پلاس قراردادی را با شرکت هندی MicroMax برای تولید یک رام جدید بسته است.

pb2_1

اما این بدان معنی نیست که رام جدید وان پلاس جایگزین سیانوژن می شود و کاربران کنجکاو بنا به دلخواه خود می توانند آن را نصب کنند. این شرکت می گوید: "ما قول می دهیم رام جدید کاملا مشابه نسخه اصلی اندروید، بدون اپلیکیشن های اضافه و با امکان شخصی سازی بسیار بالا باشد و در سریع ترین زمان ممکن عرضه شود."

pb1_1

اما مورد دومی که بیشتر نگاه ها به دنبال آن بود، معرفی یک پاور بانک جدید توسط این کمپانی است. این محصول ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و  با قیمت تنها ۱۵ دلار به فروش می رسد. با این مقدار ظرفیت شما می توانید تلفن هوشمند وان پلاس وان خود را سه بار شارژ کنید.

این محصول به دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود و دارای ۲ پورت USB برای شارژ دو دستگاه همزمان است. پاوربانک مذکور هیچ دکمه ای نداشته و با یک حرکت سریع فعال می گردد و تنها ۲۲۰ گرم وزن دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    پاور بانکش با اون قیمت بی نظیر بود. خیلی خوشم اومد از این حرکت
    ولی استفاده از رام سفارشی خودش رو خیلی باش حال نکردم چون سیانوژن یک رام با سابقه و عالیه و در ضمن بروزرسانی ها و پشتیبانی خیلی عالی و منظمه ولی شاید این رامی که وان پلاس در نظر داره به این خوبی نباشه.

  • Parsa_P
    Parsa_P | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    دیجیاتو چرا نمیزنی افراد ترول را کلا مسدود کنی اکانتشونا؟
    اقا شهریار همه چیز اروم بود یهو پا شدی اومدی وسط یه پست شروع کردی؟
    بابا دیجیاتو را گند نزنید بش :/
    تو هم گیر دادی سر یه موضوع . تمومش کنید بره دیگه

  • سپهر
    سپهر | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    ابرو هر چی فنه زدبازیه بردی...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی