ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون های هوشمند ال جی سریع تر می شوند؛ webOS 2.0 سال 2015 از راه می رسد

شرکت های سازنده هرساله جدید ترین محوصلات خود را در نمایشگاه CES به جهانیان معرفی می کنند. در این میان محصولات خانگی و به خصوص تلویزیون ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. رقابت در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

شرکت های سازنده هرساله جدید ترین محوصلات خود را در نمایشگاه CES به جهانیان معرفی می کنند. در این میان محصولات خانگی و به خصوص تلویزیون ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. رقابت در این حوزه هر ساله با دستگاه هایی دیدنی همراه می شود و شرکت ها تلاش می کنند تا متفاوت ترین قابلیت های ممکن را برای کاربران خود عرضه نمایند.

ال جی به عنوان یکی از غول های دنیای تلویزیون، همواره حضوری پر رنگ را در این نمایشگاه داشته است. این شرکت امسال نیز با نزدیک شدن به CES 2015 در حال ارائه اخباری مربوط به نوآوری های جدید خود است. برای مثال همانطور که چندی پیش در دیجیاتو مطالعه کردید، محصولات سال آتی این شرکت، به تکنولوژی Quantom Dot مجهز است.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

اما جدیدترین اخبار تلویزیون های ال جی مربوط به سیستم عامل محصولات هوشمندش می شود. به گفته این سازنده کره ای، webOS 2.0 قرار است بر روی محصولات سال 2015 قرار گیرد و عملکرد بهتری را در مقایسه با نسخه قبلی از خود بر جای بگذارد.

سیستم عامل تلویزیون های هوشمند ال جی، قرار است زمان بوت شدن را تا ۶۰ درصد کاهش دهد و بازه زمانی جابه‌جایی میان برنامه ها را نیز تا ۷۰ درصد کم کند. اپلیکیشن های کند و پر باگ همواره یکی از نقاط ضعف تلویزیون های هوشمند بوده اند، اما اکنون به نظر می رسد که ال جی قرار است تجربه ای بهتر از کار کردن با آن ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که نسخه دوم سیستم عامل تلویزیون های هوشمند ال جی، تنها بر روی محصولات جدید این شرکت قرار است اجرا شود و تلویزیون های قدیمی نمی توانند از امکانات آن بهره برداری نمایند.

به نظر شما در زمینه تلویزیون های هوشمند، عملکرد ال جی بهتر بوده است و یا سامسونگ؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • نیمان
    نیمان | ۴ دی ۱۳۹۳

    دوستان یک سوال دارم شما سایتی میشناسید که آموزش بدن چطور میشه مثل گوشی خودمون نسخه های جدید سیستم عامل تلوزیون رونصب کنیم؟

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    این که سرعت تلویزیوناش بهتر میشه شاید ربطی به بروز کردن سیستم عامل نداشته باشه...! اگر سخت افزارشون هم ارتقا داده باشه این درصد بهبودهایی که گفتید، طبیعیه... الجی می تونست این بروزرسانی رو برای تلویزیون های سال قبلش هم ارائه بده تا عملکردش رضایت بخش تر باشه.

  • سام
    سام | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    الجی تلویزیوناش حرف نداره یک یک ... سامسونگ تی وی نمیسازه اشغال میسازه ، با چسب قطعاتشو به هم متصل میکنه ، خدا لعنتش کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی