ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی پس از تهدیدات هکرها اکران The Interview را لغو کرد

روز گذشته به اطلاع تان رساندیم که هکرهایی که در اعتراض به فیلم The Interview به سونی حمله کرده بودند، در یک اقدام جسورانه علنا این شرکت را به حملات تروریستی تهدید کردند. به نظر ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ آذر ۱۳۹۳ | ۰۷:۳۰

روز گذشته به اطلاع تان رساندیم که هکرهایی که در اعتراض به فیلم The Interview به سونی حمله کرده بودند، در یک اقدام جسورانه علنا این شرکت را به حملات تروریستی تهدید کردند.

به نظر می رسد آنها بالاخره به هدف خود رسیده اند. چرا که نیمه شب گذشته خبری منتشر شد که گویا سونی تصمیم گرفته انتشار این فیلم را لغو کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این تصمیم توسط برخی از سینماهای بزرگ امریکا گرفته شده چرا که هکرهایی که سونی را ماه پیش تحت حمله خود قرار دادند، در تهدید خود به حملات ۱۱ سپتامبر اشاره کردند.

فیلم The Interview به کارگردانی روگن و اوان گلدبرگ قرار بود در روز کریسمس در سینماهای امریکا اکران شود. در این فیلم شخصی از طرف CIA مامور قتل کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را بر عهده می گیرد. کره شمالی نارضایتی خود را از این فیلم به وضوح نشان داده و همین موضوع باعث شده که تصور شود حملات از سوی این کشور جهت دهی شده اند.

سونی پیکچرز در رابطه با این موضوع می گوید: "با توجه به تصمیم اکثریت غرفه داران ما، به این نتیجه رسیدیم که برنامه زمان بندی شده قبلی برای اکران فیلم The Interview در تاریخ ۲۵ دسامبر را لغو کنیم. ما به تصمیمات شرکای خود احترام گذاشته و حساسیت آنها برای حفظ امنیت کارکنان و سینماهای خود را کاملا درک می کنیم."

سونی در ادامه عنوان کرد که: " ما عمیقا برای این تلاش گستاخانه برای سرکوب توزیع یک فیلم غمگین هستیم و تلاش می کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن صدماتی که به شرکتمان، کارکنانمان و مردم امریکا زده شد را جبران کنیم."

در اثر این حمله بسیاری از ایمیل های خصوصی و فیلم نامه های محصولات بعدی سونی به سرقت رفت و سخنگوی سونی در این رابطه گفت: "ما در کنار فیلمسازان و حقوق آنها برای آزادی بیان ایستاده ایم و به شدت از این پیامد نا امید شده ایم."

بنا به اطلاعات و اسناد منتشر شده توسط حمله کنندگان به سونی، تولید فیلم The Interview برای این شرکت مبلغ ۴۴ میلیون دلار هزینه در بر داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    به نظر من حق با هکر ها هست چون هیچ کس حق نداره به مقدسات کسی توهین کنه حالا فرض کنید یک فیلم بسازند که گذشته ایران رو زیر سوال ببره مثل کورش کبیر اون موقع هم میگید حیف شد سونی ضرر کرد!!!

    • Mohsen Elhamian
      Mohsen Elhamian | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

      هیچ مفهوم مقدسی وجود نداره. هر جایی که به چیزی برچسب تقدس داده شد، مشکلی به وجود اومد ... هر جایی که تقدس بود، اغراق هم بود ... و هر جایی که اغراق بود، اگر فقط کمی دقت کنید، حتما ایرادی پیدا خواهید کرد.
      هر چیزی قابل نقد و شوخی هست. البته شوخی و طنز فاخر (با هدف انتقاد سازنده) مد نظر هست و نه تمسخر و لوده گری.

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    سونی باید میزد دهنشونو سرویس میکرد 3 4 تا هکر دارن یکی از بزرگترین شرکتای دنیا رو تهدید به حمله میکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی