ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شانه به شانه با مردان اسپارتا در Spartan Wars

استودیوی Tap4Fun از سازندگان قابل احترام بازی های استراتژیک روی پلتفرم های موبایل است و تاکنون آثار ارزشمندی را برای پلتفرم های مختلف عرضه کرده. چند روز پیش به معرفی بازی King’s Empire از این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ آذر ۱۳۹۳ | ۰۰:۳۰

استودیوی Tap4Fun از سازندگان قابل احترام بازی های استراتژیک روی پلتفرم های موبایل است و تاکنون آثار ارزشمندی را برای پلتفرم های مختلف عرضه کرده. چند روز پیش به معرفی بازی King’s Empire از این استودیوی باتجربه پرداختیم و امروز به سراغ عنوان دیگری از آن می رویم. Spartan Wars شما را به یونان 650 سال قبل از میلاد برده و با دلیرمردان جنگجوی اسپارتا همراه می کند.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

می گویند اسپارتا شهری بوده که در آن تا پسری به سن شانزده سالگی می رسید، نیزه و سپر به دستش می دادند و او را به دل مبارزات می فرستادند. آموزش های نظامی بسیار سخت از همان دوره نوجوانی، پسران اسپارتا را به مردانی دلاور و جنگجو تبدیل می کرد؛ مردانی که آوازه جنگاوری شان لرزه بر اندام کلیه سپاهیان دنیا می انداخت. در Spartan Wars کنترل چنین سربازانی در دستان شماست.

22

طبق قواعد سبک استراتژی، در Spartan Wars نیز می بایست به کارهایی مثل جمع آوری منابع، ساخت شهر و بناهای مختلف و تربیت سربازان بپردازید و کم کم برای نبردهای عظیم آماده شوید. قدرت خدایان یونان باستان همچون زئوس یار و یاور شما در مبارزات پیش روست اما بیش از آن باید به قدرت تفکر و فنون لشکرکشی خود اتکا کنید. همانند King's Empire، قادرید به داد و ستد منابع و ادوات جنگی بین سایر کاربران این بازی آنلاین بپردازید.

همچنین اگر از کاربران نسخه اندروید Spartan Wars هستید می توانید با استفاده از کارت های شتاب، اقدام به خرید الماس از محیط بازی بکنید. Spartan Wars برای سیستم های عامل iOS و اندروید به صورت رایگان عرضه شده و همانند King's Empire از عناوین مطرح استراتژی روی پلتفرم های موبایل محسوب می شود.

Spartan Wars

Spartan Wars

سازنده: Tap4Fun قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 49.6 / 42.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • fatima
    fatima | ۱۶ تیر ۱۳۹۴

    برای من باز نمیشه نمیره تو بازی

  • Abbas
    Abbas | ۳ دی ۱۳۹۳

    سلام من این بازی نسخه خارجیش رو نصب کردم بازی میکردم مدت زیادی هنوزم هستم.اما این نسخه ک جدید اومده و ظاهرا میگن بین ایرانی هاست فقط رو دان کردم اما ارور میده نمیره داخل.نسخه خارجی رو هم پاک کردم باز نصب کردم فارسیشو نشد.
    راهنمایی کنید ممنون

  • نیما
    نیما | ۲۷ آذر ۱۳۹۳

    به شخصه بازی که هنوز نویسندگانش آپدیت یرای آیفون ۶ پلاس ندادن رو تست نمیکنم
    ببنید بازی معروف کلش اف کلنز بلافاصله برای این رزولوشن آپدیت داد
    بازی که آپدیت نشه و ساپورت نداشته باشه به درد نمی خوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی