ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ماینکرفت و Telltale به هم رسیدند

استودیو Telltale چند هفته پیش اولین قسمت از بازی های Game of Thrones و Tales From the Borderlands را عرضه کرد و در ماه های منتهی به سال 2014، کار خود با The Wolf Among ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ آذر ۱۳۹۳ | ۲۱:۳۰

استودیو Telltale چند هفته پیش اولین قسمت از بازی های Game of Thrones و Tales From the Borderlands را عرضه کرد و در ماه های منتهی به سال 2014، کار خود با The Wolf Among Us و فصل دوم The Walking Dead به پایان رساند. حالا نوبت معرفی پروژه جدید این شرکت رسیده: Minecraft: Story Mode.

این بازی در دنیای ماینکرفت جریان دارد و علی رغم اینکه عنوان اصلی، داستانی ندارد، عجیب است که تصور کنیم Telltale چه طرحی برای این بازی در سر دارد. البته پروژه Telltale هیچ ارتباط مستقیمی با ماینکرفت ندارد و بیشتر یک بازی داستان محور است. بنابراین قطعا خبری از ساخت و ساز نیست.

گفته شده داستان این بازی برگرفته از انجمن طرفداران ماینکرفت بوده و با در کنار هم قرار گرفتن داستان های مختلفی که کاربران از تجربه خود تعریف کرده اند شکل گرفته است. موجانگ در توسعه این پروژه همکاری اندکی خواهد داشت اما توسعه دهنده اصلی استودیو Telltale است.

موجانگ در ماه سپتامبر با قیمت 2.5 میلیارد دلار توسط مایکروسافت خریداری شد. Story Mode برای پی سی، دستگاه های موبایل و کنسول های نامعلومی در سال 2015 عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • bawar
    bawar | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    Game of thron واسه طرفداراي سريالش
    Mincraft: story mode هم واسه طرفداراي بازي mincraft
    داستان سازي بر اساس پرفروشترينها، واقا دمشون گرم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی