ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اکسپریا زد 4 موبایل بعدی جیمز باند خواهد بود؟ لو رفتن تصاویری جدید از پرچمدار بعدی سونی

درز اطلاعات از داخل سونی به بیرون این روز ها تمامی ندارد؛ درحالی که هکر ها سونی پیکچرز را به خاک و خون کشیده اند، به نظر می رسد بخش موبایل نیز از بی احتیاطی های ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ آذر ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۶

درز اطلاعات از داخل سونی به بیرون این روز ها تمامی ندارد؛ درحالی که هکر ها سونی پیکچرز را به خاک و خون کشیده اند، به نظر می رسد بخش موبایل نیز از بی احتیاطی های بخش فیلم سازی سونی در امان نمانده است.

بر اساس ایمیلی که به تازگی از اینباکس مدیر سونی پیکچرز به بیرون درز پیدا کرده، اطلاعاتی در مورد اکسپریا زد 4 در اینترنت منتشر شده است. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق آن چیزی که در این ایمیل آمده، سونی موبایل به قسمت فیلم سازی خود درخواست داده تا از پرچمدار بعدی این شرکت در فیلم جدید جیمز باند استفاده شود. در این ایمیل بخش موبایل سونی طرح هایی را ارسال نموده که به نظر می رسد متعلق به اکسپریا زد 4 باشد.

هرچند تصاویر ارسال شده همگی در حد طرح های مفهومی هستند، اما پیش بینی می شود در نهایت اکسپریا زد ۴ با چنین ظاهری به بازار ارائه گردد. یکی از عکس ها (تصویر اصلی مطلب) شباهت بسیاری با پرچمدار کنونی سونی دارد و تغییرات چشمگیری در آن دیده نمی شود. اما طرح های دیگر خبرهای هیجان انگیزی را در دل خود دارند.

s5w9hdqppyn4xf541xgr-w600

موبایلی که در تصویر بالا دیده می شود متفاوت ترین طرحی است که از سونی در طول سالیان اخیر دیده شده است. احتمال می رود که شیشه در طراحی این دستگاه نقش مهمی را بر عهده داشته باشد.

mea45olyuhwbgtjfpph1-w600

اما یک ایده جالب دیگر که در تصاویر لو رفته خود را نمایان کرده، مربوط به نمایشگر می شود. بر اساس طرح بالا پیش بینی می شود نمایشگر های بعدی سونی در حالت خاموش نیز رنگ بدنه دستگاه را به خود گیرند و زیبایی متفاوتی را برای محصول به همراه آورند.

gnltfyrrrfvge2d9t8gp-w600

ایمیل لو رفته همچنین طراحی آینده ساعت های هوشمند سونی را نیز نمایان می کند. سونی تا به حال با SmartWatch های خود نتوانسته حضور موفقی را در بازار پوشیدنی ها داشته باشد، و به نظر می رسد همین موضوع مهندسین این شرکت را به فکر وا داشته تا طراحی محصولات پوشیدنی خود را از پایه تغییر دهند.

و در نهایت بد نیست بدانید که دنیل کرگ یا همان آقای باند، برای اینکه موبایل سونی را در دست گیرد، مبلغی معادل ۵ میلیون دلار را طلب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • سعید معروف
    سعید معروف | ۵ اسفند ۱۳۹۳

    سونی فوق العادلدس من سامسونگ فایو دارم اصلا راضی نیستم در برابر سونی هیچی نیست سامسونگ پلاستیک خالصه خخخخخخخخخههههههه

  • بهزاد
    بهزاد | ۲ دی ۱۳۹۳

    نظرای متفاوتی هست اما نظر اونایی ک. موافق سونی هستن عالیه بالاخره سونی زد هستش

  • dr
    dr | ۲۸ آذر ۱۳۹۳

    به نظر من اصلا کار خوبی نبود ! :(
    بیچاره کمپانی سونی!
    ولی مطمئن باشید که با این فضولی ها سونی ورشکسته نمیشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی