ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات تلفن هوشمند اقتصادی گلکسی J1 از سامسونگ لو رفت [شایعه]

به نظر می آید که سامسونگ پس از معرفی سری گلکسی A از تلفن های هوشمند خود و به بیرون درز پیدا کردن اطلاعات سری گلکسی E و در نهایت متوقف شدن تولید سری گلکسی U ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

به نظر می آید که سامسونگ پس از معرفی سری گلکسی A از تلفن های هوشمند خود و به بیرون درز پیدا کردن اطلاعات سری گلکسی E و در نهایت متوقف شدن تولید سری گلکسی U حالا و بر اساس اطلاعات تازه انتشار یافته قصد دارد خانواده ی جدیدی را با عنوان گلکسی J معرفی نماید، که ظاهرا بازار محصولات اقتصادی را هدف قرار داده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اولین محصول از این سری جدید گلکسی J1 نام دارد که به یک نمایشگر ۴.۳ اینچی WVGA از نوع TFT LCD مجهز شده و از سایر مشخصه هایش می توان به پردازنده ی ۴ هسته ای و ۶۴ بیتی Marvell PXDA1908 با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش و باتری ۱۸۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

مسلماً در یک محصول اقتصادی کارایی بالا هدف اولیه محسوب نمی شود، اما با توجه به مشخصات سخت افزاری ارائه شده در رابطه با موبایل مورد بحث در صورتیکه سامسونگ از نمایشگری بی کیفیت در تولید آن استفاده نکرده و همچنین از دوربینی با توانایی فوکوس مناسب بهره گرفته باشد احتمالاً با یک موبایل اقتصادی ولی بسیار کارا طرف خواهیم بود.

J1 از ارتباط مبتنی بر LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد ولی به جای اندروید آب نبات چوبی به اندروید کیت کت ۴.۴.۴ مجهز گشته است. در کنار همه ی موارد ذکر شده از شواهد اینطور بر می آید که سامسونگ در سال ۲۰۱۵ سیاستی را نیز جهت ساده سازی نام تلفن های هوشمند در پیش گرفته و به جای اسامی مانند گلکسی Core، مگا، زوم و... تنها به بهره گیری از یکی از حروف الفبا اکتفا می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    آدم یاد علیرضا افتخاری میافته!!! :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی