ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

در هم آمیختن تصاویر و ویدئوها در اپلیکیشن Fused

یکی از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدئو، ایجاد فرصتی برای خلاق بودن است. گاهی اوقات با صرف کمی زمان و خلاقیت می توان از ترکیب تصاویری که به تنهایی جلوه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

یکی از بهترین مزایای استفاده از اپلیکیشن های ویرایش عکس و ویدئو، ایجاد فرصتی برای خلاق بودن است. گاهی اوقات با صرف کمی زمان و خلاقیت می توان از ترکیب تصاویری که به تنهایی جلوه چندانی ندارند، اثری زیبا و تأثیرگذار آفرید. اپلیکیشن Fused امکان ترکیب تصاویر و ویدئوهای مختلف را در اختیارتان قرار می دهد.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

با Fused قادرید تصاویر، ویدئوها یا هر دو را با هم در هم آمیخته و از آن یک تصویر جدید یا ویدئو کلیپی کوتاه بسازید. روند کار بدین صورت است که در ابتدا از حافظه داخلی موبایلتان می بایست یک تصویر یا ویدئو را به عنوان پس زمینه و دیگری را به عنوان پیش زمینه (بخش روی بک گراند) انتخاب کنید.

سپس امکان ترکیب این دو یا Blend کردن از طریق افکت های مختلف موجود در اپلیکیشن برایتان فعال می شود. به طور مثال می توانید ویدئویی 15 ثانیه ای از حرکات دوستتان گرفته و در قالب بدن او تصویری از یک منظره را قرار دهید.

2

بیست افکت Blending رایگان در این اپلیکیشن در اختیار شماست تا با استفاده از آنها تصاویر ترکیبی زیبا بیافرینید. البته تمامی افکت های این اپلیکیشن رایگان نبوده و برای دانلود برخی از پکیج ها باید هزینه اش را متقبل شوید.

پس از ترکیب دو تصویر، قادرید آن را از لحاظ رنگ بندی و روشنایی تنظیم کرده و سپس اثر نهایی را ذخیره کنید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین بخشی در Fused به آثار هنرمندان برجسته در این زمینه اختصاص داده شده که با مراجعه به آن می توانید ایده های خوبی برای آثار بعدی خود بگیرید.

Fused برای سیستم عامل iOS طراحی شده و می توانید آن را به رایگان روی آیفون و آیپدتان داشته باشید.

Fused

Fused

سازنده: .Easy Tiger Apps, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 13.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱ دی ۱۳۹۳

    خیلی شبیه تیتراژ سریال true detective هستش

  • رووویییی
    رووویییی | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    یاد تیتراژ سریال true detective افتادم. دقیقا همین شکلیه! حرف نداره تیتراژش!

  • Heisenberg
    Heisenberg | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    چرا فقط ios داره؟!

  • kasra
    kasra | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    من ۶ ماه هست که m8 دارم واقعا راضی ام شاید امکانات خاصی نداشته نباشه ولی اذیت نمی کنه و خیلی شکیله ( رنگ نقره ای ) و کیفیت صداشم خیلی خوبه و اصلا سرعتش بعد ۶ ماه کارکردن نسبتا زیاد ( بازی های سنگین ) پایین نیو مده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی