ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیس بوک تصاویر آپلود شده توسط تلفن های هوشمند را بهبود می بخشد

یکی از نقاط مثبت گوگل پلاس از دید بسیاری از کاربران قابلیت بهینه سازی خودکار تصاویر به منظور ایجاد جلوه ای بهتر در آنها توسط این شبکه ی اجتماعی است و حالا فیس بوک هم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

یکی از نقاط مثبت گوگل پلاس از دید بسیاری از کاربران قابلیت بهینه سازی خودکار تصاویر به منظور ایجاد جلوه ای بهتر در آنها توسط این شبکه ی اجتماعی است و حالا فیس بوک هم ظاهراً قصد دارد به کاربرانش امکانی مشابه را ارائه نماید.

هم اکنون تصاویری که از طریق تلفن هوشمند آیفون بر روی شبکه ی اجتماعی مذکور آپلود شوند به صورت پیش فرض مقدار نور، سایه ها و رنگشان تا حدی بهبود می یابد و البته کاربران قادر خواهند بود بهینه سازی های صورت گرفته بر روی عکس را به صورت کامل حذف یا مقدار آنها را افزایش دهند.

تصاویر آپلود شده توسط تلفن های هوشمند اندرویدی نیز به زودی شرایطی مشابه را تجربه خواهند کرد اما گمان می رود قابلیت جدید فیس بوک فعلاً به موبایل ها محدود شده باشد و این کمپانی قصد آوردن آن به پلتفرم دسکتاپ خود را ندارد.

در اصل فیس بوک تلاش می کند تا تصاویر تهیه شده توسط تلفن های همراه که معمولاً به وسیله ی دوربین هایی نه چندان با کیفیت گرفته شده اند را بهبود بخشد تا از این طریق در مجموع همه ی کاربران تایم لاین هایی زیباتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • rozhan
    rozhan | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    هنوزم کسی فیسبوک میره واقعا ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی