ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا تلفن هوشمند بعدی لنوو عمر باتری ۴۶ روزه خواهد داشت؟

این روزها موضوعی که دارندگان تلفن های هوشمند را آزار می دهد، عمر رو به کاهش باتری این محصولات است، اما به نظر می رسد لنوو یک چاره بسیار خوب برای این موضوع یافته است. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۵

این روزها موضوعی که دارندگان تلفن های هوشمند را آزار می دهد، عمر رو به کاهش باتری این محصولات است، اما به نظر می رسد لنوو یک چاره بسیار خوب برای این موضوع یافته است.

بنا به اطلاعات لو رفته از تلفن هوشمند تجاری بعدی لنوو، با اسم رمز P70t، این محصول می تواند تا ۴۶ روز در کنار کاربر دوام بیاورد. باید اعتراف کرد این مقدار برای دور بودن از پریز برق بسیار زیاد است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وب سایت Gizmo China به اسنادی دست یافته که اطلاعاتی در رابطه با محصول آتی لنوو در آن درج شده است. به نظر می رسد تلفن هوشمند مذکور یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد که از میانگین محصولات حال حاضر بسیار بالاتر است. به طور مثال می توان به آیفون ۶ اشاره کرد که یک باتری ۱۸۱۰ میلی آمپری دارد.

اما تنها همین موضوع کافی نیست و در P70t قابلیت های بسیاری برای ذخیره انرژی گنجانده شده که یکی از آنها، غیر فعال سازی اپلیکیشن های پس زمینه در صورت قفل بودن نمایشگر است.

به گفته گیزمو چاینا، این محصول در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می شود و از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰پی برخوردار است. P70t دارای ابعاد ۴۲ در ۷۱.۸ میلیمتر، ضخامت ۸.۹ میلیمتر و همچنین وزن ۱۴۹ گرم خواهد بود. پردازنده چهار هسته ای با پشتیبانی از LTE، یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای داخلی از دیگر امکانات این محصول خواهد بود.

باید اشاره کنیم که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری این محصول قابل تعویض بوده و طبق آزمایشات لنوو توانسته تا ۴۶ روز دوام داشته باشد. باید اشاره کنیم که تلفن هوشمند P780 لنوو که سال گذشته مناسب کاربران تجاری معرفی شد نیز از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • iPooya
    iPooya | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    باید این باتری های اول رو ساعت آزمایش بشن ... به نظرم هی سخته ساعت رو هر 1 روز بزنی شارژ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی