ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی آیفون و آیپد احتمالا با رم بیشتر عرضه خواهند شد

آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل که کمی بعد از آیپدایر۲ و آیپد مینی ۳ ارائه شدند، بهترین سخت افزار های سال ۲۰۱۴ را در خود داشتند. در مراحل پیش از عرضه این وسیله شایعاتی ...

سامه گل زاده
نوشته شده توسط سامه گل زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۰۷:۳۰

آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل که کمی بعد از آیپدایر۲ و آیپد مینی ۳ ارائه شدند، بهترین سخت افزار های سال ۲۰۱۴ را در خود داشتند. در مراحل پیش از عرضه این وسیله شایعاتی مختلفی چه در بخش طراحی و چه در بخش نرم افزار به گوش می رسید. در مورد آیپدایر این باور وجود داشت که در هنگام اجرای دو برنامه صفحه نمایش را بتوان به دو قسمت تقسیم کرد. شایعه دیگر در مورد رم بیشتر برای این ابزارها بود.

متاسفانه این شایعات هرگز درست از آب در نیامدند. اما شنیده ها همچنان بیانگر این است که نسخه های بعدی دارای چنین پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

اگر چنین اتفاقی بیفتد نسل های بعدی آیفون ۲ گیگابایت رم و آیپدهای جدید نیز ۴ گیگابایت رم خواهند داشت. البته این موضوع در مقابل دستگاه های اندرویدی اغلب شرکت ها برای بهبود کارایی شان ارزش زیادی ندارد و چیزی نیست که اپل بخواهد بخاطرش به خود بنازد. اما اگر این شایعه درست باشد باید شاهد تغییری چشمگیر در کارایی و بخش نرم افزار این ابزارها باشیم.

این موضوع البته سوالی را هم در مورد آیپد مطرح می کند که آیا قابلیت دو قسمت شدن صفحه نمایش و اجرای همزمان دو اپلیکیشن در آیپد به نسخه های بعدی اضافه می شود؟

رم بیشتر به این معناست که فضای نفس کشیدن بیشتری برای پردازشگر فراهم شود و البته به واقعیت تبدیل کردن این شایعه کار سختی برای اپل نیست. در صورت صحت این خبر می توان آن را اتفاق خوبی برای نسخه های آتی آیفون و آیپد دانست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • (رضا پناه)
    (رضا پناه) | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    سلام بچه ها ، احتمالا دليل اپل براي اينكار همون شايعه صفحه نمايش 3D با رابط كاربري 3D در ايفون بعد باشه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی