ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Ascned GX1 از هوآوی لو رفت

TENNA سازمانی است در چین که عملکردی مشابه FCC در ایالات متحده دارد و همانطور که به دفعات در دیجیاتو خوانده اید این سازمان نقش بسیار موثری در آگاه شدن ما از بسیاری از تلفن های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

TENNA سازمانی است در چین که عملکردی مشابه FCC در ایالات متحده دارد و همانطور که به دفعات در دیجیاتو خوانده اید این سازمان نقش بسیار موثری در آگاه شدن ما از بسیاری از تلفن های هوشمندی که قرار بوده در آینده وارد بازار شوند داشته است.

اخیراً نیز از جانب TENNA اعلام گشته که کمپانی چینی هوآوی موبایل جدیدی تحت نام Ascned GX1 را جهت دریافت مجوزهای لازم به این مجموعه ارائه کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات به بیرون راه یافته تلفن هوشمند مورد بحث دارای نمایشگری ۶ اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از سایر مشخصه های آن می توان به پردازنده ی ۴ هسته ای ۱.۴ گیگاهرتزی، یک گیگابایت حافظه ی رم و هشت گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش از طریق کارت های میکرو SD اشاره کرد.

Ascned GX1 دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و در جلوی آن نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این محصول به همراه اندروید ۴.۴.۲ و یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد و از ارتباط مبتنی بر 4G LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

حدس بر این است که موبایل جدید هوآوی قیمتی معادل ۲۵۵ دلار آمریکا داشته باشد و با توجه به ثبت شدن آن در سازمان های استاندارد سازی مختلف احتمالاً به زودی وارد بازار خواهد شد. در اسناد منتشر شده از جانب TENNA آمده که Ascned GX1 ابعادی برابر با ۱۶۱ در ۸۴.۵ در ۷.۹ میلی متر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • pars
    pars | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    جا داره از دیجیاتو تشکر کنم که هر چند نظر انتقادیم رو منتشر نکرد! ولی بهش عمل کرده و گستره ی اخبارش از سایر شرکت ها زیاد شده مخصوصا هواوی که سهم دوم فروش در بازار موبایل کشور عزیزمون ایران رو داره ...

  • alireza2000
    alireza2000 | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    باحال نبود گوشیش.
    من که حال نکردم.

  • reza_mohaqeq
    reza_mohaqeq | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    سامسونگ یا امپراتوری ترس رو بخونید.

  • کارگردان
    کارگردان | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    این یک نظریه خیلی مهم شده توی اقتصاد...
    که کپی کردن از طرح های موفق یک راه میانبر برای رسیدن به موفقیت هست....
    البته من اینو قبول دارم ولی دوست ندارم....
    هر کاری هم بکنی هویت و اصالت رو نمیشه کپی کرد....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی