ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلاس ویدیوهای کاربران را به صورت خودکار بهینه سازی می کند [تماشا کنید]

روز گذشته در میان خبرها شاهد بودیم که فیس بوک همانند گوگل پلاس قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن iOS خود افزوده که بر مبنای آن تصاویر پیش از آپلود شدن بر روی این شبکه ی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

روز گذشته در میان خبرها شاهد بودیم که فیس بوک همانند گوگل پلاس قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن iOS خود افزوده که بر مبنای آن تصاویر پیش از آپلود شدن بر روی این شبکه ی اجتماعی به صورت خودکار تا حدی از نظر جلوه های ظاهری بهبود می یابند.

امروز اما گوگل پلاس یک گام فراتر رفته و امکان جدیدی را ارائه کرده که سبب می شود کیفیت تصویری ویدئوهای کاربران پیش از آپلود بر روی سرویس مورد بحث تا حدی بهینه گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این قابلیت جدید درست همانند امکانی که پیش از این برای تصاویر در نظر گرفته شده و یکسال پیش ارائه گشته بود از طریق یک الگوریتم ویژه به تجزیه و تحلیل ویدئو پرداخته و سعی می کند بهبودهایی را بر روی آن اعمال نماید و سپس در صورتیکه این موارد مورد تائید شما قرار گیرند قادر خواهید بود ویدئوی بهینه شده ی خود را بر روی گوگل پلاس قرار دهید.

بر اساس یک ویدئوی نمونه که به تازگی انتشار یافته به نظر می آید گوگل تلاش دارد تا از طریق لرزشگیری به صورت نرم افزاری ویدئوهایی که دارای تکان های متعدد هستند را قابل تماشا کردن نماید و همچنین کنتراست و رنگ و نور آنها نیز تا حدی از طریق امکان "Auto Enhance" بهتر می شود.

پس از ایجاد تغییرات بر روی ویدئو کاربر می تواند یک نسخه با رزلوشن پایین از آن را مشاهده نموده و سپس در مورد اعمال یا عدم اعمال آنها تصمیم گیری نماید، همچنین امکان غیر فعالسازی قابلیت مورد بحث به صورت کامل نیز در نظر گرفته شده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Video-Auto-Enhance-Comparison.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • سیندی
    سیندی | ۳۰ آذر ۱۳۹۳

    جالبه AMOLED که تصاویر رو پر رنگ و عمیق نشون می ده بد و اخه و تصاویر باید واقعی باشه.
    بعد همه هزار جور کله نرم افزاری وا میسن تا رنگارو غلیظ کنن!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی