ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی بیشتر با ساخته های استودیو Telltale Games

قبلا بارها در دیجیاتو از ساخته های استودیو Telltale Games صحبت کرده ایم و موفقیت های شان را با یکدیگر مرور کرده ایم. این بار می خواهیم دوره دوم زندگی این استودیو را که از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

قبلا بارها در دیجیاتو از ساخته های استودیو Telltale Games صحبت کرده ایم و موفقیت های شان را با یکدیگر مرور کرده ایم. این بار می خواهیم دوره دوم زندگی این استودیو را که از سال 2012 آغاز شد را با یکدیگر در یک پست مرور کنیم و به شما بازی های ساخته شده شان را پیشنهاد کنیم.

اخیرا Telltale Games دو بازی جدید منتشر کرده که در هفت سنگ هفته پیش به معرفی یکی از آن ها پرداختیم و در این لیست نگاهی دقیق تر به هر دو بازی داریم. البته در ادامه، تنها نسخه های موبایل بازی ها را معرفی کرده ایم، در حالی که هر 5 بازی، روی پی سی و کنسول های بازی نسل هفتمی (اکس باکس 360 و پلی استیشن 3) و هشتمی (اکس باکس وان و پلی استیشن 4) در دسترس هستند.

با دیجیاتو همراه باشید.

The Walking Dead

screen568x568 (1)

مردگان متحرک با یک مجموعه کمیک شروع شدند و بعدها سریالی بر مبنای آن ساخته شد که موفقیت کمیک را دوچندان نمود. استودیو Telltale Games وقتی وارد ماجرا شد، با این بازی آینده خود را شکل داد و همه چیز را تغییر داد. The Walking Dead ساخته ی Telltale داستانی متفاوت نسبت به کمیک و سریال داشت و همین مسئله سبب جذابیت آن شد. کلمنتاین دختر بچه ای است که تازه پدر و مادر خود را از دست داده و لی، مردی سیاه پوست مسئولیت حفاظت از وی را به عهده می گیرد. در طی 5 قسمت، اتفاقات دلخراش و تاثر برانگیزی رخ می دهد که آینده کلمنتاین را با تغییراتی رو به رو می کند.

The Walking Dead: Season One

The Walking Dead: Season One

سازنده: Telltale Games قیمت: هر قسمت 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 346 مگابایت زبان:

screen568x568 (2)

در فصل دوم مردگان متحرک، کلمنتاین تک و تنها باید خودش را از میان سیل افرادی که قصد نابود کردنش را دارد بگذرد، سعی کند دوستانی پیدا کرده و متقاعدشان کند که هیچ مشکلی ندارد، رابطه ی بین دو گروه شود و فراتر از یک دختر بچه ی نوجوان عمل کند. کلمنتاین فصل دوم، هیچ شباهتی به کلمنتاین فصل اول ندارد و این تغییرات، به همراه صداگذاری هنرمندانه ملیسا هاتچینسون، کاراکتر وی را به یکی از بهترین های چند سال اخیر تبدیل کرده. فصل سوم مردگان متحرک هم در راه است و پیش از اینکه سال آینده خبری از آن شود، بهتر است این دو فصل را مروری کرده باشید.

The Walking Dead: Season Two

The Walking Dead: Season Two

سازنده: Telltale Games قیمت: هر قسمت 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 532 مگابایت زبان:

The Wolf Amoung Us

screen568x568

گرگی در میان ما، برگرفته از مجموعه کمیک های Fables را شاید بتوان بهترین ساخته ی Telltale تاکنون دانست. گرچه این استودیو توانایی های فنی بالایی ندارد اما از لحاظ هنری در The Wolf Amoung Us سنگ تمام گذاشته اند. اگر کمیک های Fables را خوانده باشید حتما با تعدادی از کاراکترهای این بازی آشنا هستید، چرا که TWAU پیش در آمدی بر کمیک به حساب می آید و جریاناتش، پیش از شروع داستان اصلی جریان دارد. اگر از تمام بازی های این لیست تنها یکی را می خواهید انتخاب کنید و به جریانات پلیسی علاقه مندید (و البته اگر قدرت تخیل خوبی دارید) ما به شما The Wolf Amoung Us را پیشنهاد می کنیم.

The Wolf Among Us

The Wolf Among Us

سازنده: Telltale Games قیمت: هر قسمت 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 635 مگابایت زبان:

Game of Thrones - A Telltale Game Series

screen520x924

کمتر کسی است که این روزها سریال Game of Thrones را ندیده باشد. عده زیادی با سری کتاب های "نغمه آتش و یخ" آشنا هستند و می دانند در سرزمین وستروس چه می گذرد. بازی ساخته شده بر اساس سریال Game of Thrones با نظارت مستقیم شبکه HBO، جریانات مابین فصل سوم و چهارم را روایت می کند.

اگر سریال را تماشا نکرده اید باقی متن را نخوانید.

لحظه شروع بازی همزمان می شود با عروسی سرخ و قلع و قمع استارک ها. به عنوان یکی از هم پیمانان استارک ها مشاهده گر این جریان هستید و فرصت فرار می یابید. اما با یک Game of Thrones پر مخاطره طرف هستید و به یک باره سر و کله رمزی اسنو پیدا می شود که اصلا و ابدا نشانه خوبی نیست. Game of Thrones برخلاف باقی بازی های معرفی شده، در 6 قسمت روایت می شود.

Game of Thrones

Game of Thrones

سازنده: Telltale Games قیمت: هر قسمت 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 755 مگابایت زبان:

Tales from the Borderlands

screen640x640

سری Borderlands طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و ایده ساخت Tales from the Borderlands بر اساس این سری، دو سال پیش و در جریان مراسم Video Game Awards شکل گرفت. در حالی که ساموئل جکسون مشغول مجلس گرمی بود، استودیو Telltale و Gearbox مشغول صحبت پیرامون Tales from the Borderlands بودند. این بازی شوتر نیست و شباهتی هم از لحاظ گیم پلی به بوردرلندزهای اصلی ندارد اما در همان پس زمینه داستانی و با همان مقدار طنز و شوخی پیگیری می شود.

Tales from the Borderlands

Tales from the Borderlands

سازنده: Telltale Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 763 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • mojtaba
    mojtaba | ۲ دی ۱۳۹۳

    واکینگ دد ها و‌ولف امانگ آس رو تموم کردم واقعا بی نظیرن ! گیم آف ترون هم ن فیلمشو دیدم ن میدونم در باره چیه :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی