ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با ساعت هشدار Morning Routine، متفاوت تر از همیشه از خواب برخیزید

هزاران بار شده که برای بیدار شدن در صبح های زود، ساعت موبایلمان را کوک کرده ایم؛ اما تا به خود بجنبیم و از جا برخیزیم زنگ هشدار نه تنها با رفتن روی حالت Snooze ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

هزاران بار شده که برای بیدار شدن در صبح های زود، ساعت موبایلمان را کوک کرده ایم؛ اما تا به خود بجنبیم و از جا برخیزیم زنگ هشدار نه تنها با رفتن روی حالت Snooze اعصابمان را مخدوش کرده، بلکه سر موقع هم از جای خود بلند نشده ایم. اپلیکیشن Morning Routine ضمن تغییر این رویه عذاب آور آمده تا با روشی متفاوت شما را از خواب سنگین صبحگاهی بیدار کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که صبح ها با دشواری از خواب بر می خیزید، Morning Routine با قابلیت های اختصاصی اش بهترین گزینه برای ترک این عادت شماست. با ورود به آن، همانند ساعت های هشدار دیگر می توانید ساعت را به همراه تنظیم صدای آلارم و شدت ویبره موبایل کوک کنید.

اما Morning Routine قابلیت های ویژه اش را در زمان بیدار کردنتان نشان می دهد. در کنار فشردن دکمه توقف برای خاموش کردن زنگ، می توانید کاری کنید تا زنگ هشدار فقط با گرفتن عکس با دوربین از یک QR Code متوقف شود؛ با این کار شک نداشته باشید که خواب از سرتان خواهد پرید.

222

اگر این کار هم برای بیدار شدنتان افاقه نکرد، قادرید از امکان تعیین زنگ های متوالی استفاده کنید؛ بدین صورت که مثلا زنگ اول را صرفا برای بیدار شدن تعیین کرده و زنگ بعدی را با فاصله پنج دقیقه و این بار با روش اسکن بارکد قرار می دهید. حسن این روش در آن است که تعیین این زنگ های متوالی را تا جایی که برای بیدار شدنتان کافی باشد می توانید ادامه دهید.

جالب این که اعمال اپلیکیشن پس از خاموش کردن زنگ نیز قابل تنظیم است. مثلا می توانید کاری کنید که بلافاصله پس از خاموش کردن زنگ، اپلیکیشن خاصی باز شده یا آدرس اینترنتی که از قبل تعیین کرده اید (مثلا صفحه اول یک سایت خبری) را مشاهده کنید. اگر هیچ کدام از این کارها را هم انجام ندادید، خود اپلیکیشن در صورت اتصال به اینترنت وضعیت هوای روز را برایتان به نمایش در می آورد.

در کنار این قابلیت های جالب، طراحی زیبای متریال جذابیت Morning Routine را دوچندان کرده و یکی از گرافیکی ترین اپلیکیشن های اندروید را شاهد هستیم.

این ساعت هشدار کاربردی را می توانید به رایگان برای گجت های اندرویدی خود دانلود کنید.

Morning Routine

Morning Routine

سازنده: Agens AS قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • مهدی ایرانی
    مهدی ایرانی | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    سلام دوستان این الارم واقعا عالیه
    توی گوگل پلی نسخه رایگانش هست که محدوده و امکانات نداره اما من نسخه فول و انلاک شده اش رو پیدا کردم که همه قابلیت هاش که حدود 40 دلار ارزش داره رو هم با خودش داره وستا دنبال این برنامه بودن میتونن از لینک زیر راحت دانلودش کنن
    http://www.farsroid.com/morning-routine-alarm-clock/

  • arvin
    arvin | ۳ دی ۱۳۹۳

    کاری نداره که گوشی رو خاموش می کنیم از دوباره می خوابیم

  • دانیال
    دانیال | ۱ دی ۱۳۹۳

    دوستان عزیز.یکی راهنمایی کنه من چجوری اینو از گوگل پلی دانلود کنم.از ضد تحریم هم استفاده میکنم بازم گوگل پلی همونجوری مثل قبل باز میشه واسم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی