ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغ ایسوس و ZenFone جدید با دو دوربین اصلی [تماشا کنید]

ایسوس یک ویدیوی ۱۰ ثانیه ای در رابطه با یک ZenFone جدید را منتشر کرده است. تلفن هوشمند مورد نظر در مراسم CES ماه آینده رونمایی می شود و دارای دو دوربین اصلی است. در ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

ایسوس یک ویدیوی ۱۰ ثانیه ای در رابطه با یک ZenFone جدید را منتشر کرده است. تلفن هوشمند مورد نظر در مراسم CES ماه آینده رونمایی می شود و دارای دو دوربین اصلی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدیوی منتشر شده به سرعت ۲ لنز در کنار یکدیگر نشان داده می شود و سپس متنی تحت عنوان "ببینید آنچها را که دیگران نمی توانند ببینند" به روی صفحه قرار می گیرد.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این دو دوربین امکان تعویض تمرکز عکس ثبت شده را همانند دوربین های Lytro به کاربر می بخشند یا خیر. این احتمال وجود دارد که ایسوس قصد داشته باشد برخی قابلیت های مشابه با دوربین دو گانه HTC One M8 را هم در محصول بعدی خود اضافه کند.

آنطور که مشخص شده، ایسوس قصد دارد بیش از یک مدل را در مراسم آتی معرفی کند و گفته شده که یکی از آنها، فبلتی ۵.۵ اینچی خواهد بود.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Asus.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سام
    سام | ۱ دی ۱۳۹۳

    ایسوس فبلت هاش عااااالیه ، من الان فونپد نوت۶ دستمه که به K00G معروفه !!! هیلی ازش راضیم و به هیچ گوشی دیگه ای فکر هم نمیکنم چون هیچ گوشی دیگه ای به اندازه ی این گوشی کامل نیست و باکیفیت نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی