ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مانیتور منحنی SE790C را معرفی کرد

زمانی که به تکنولوژی نمایشگر بنگریم، نام سامسونگ در یکی از رده های بالای این تکنولوژی قرار دارد. این شرکت محصولات با کیفیت زیادی را به بازار عرضه کرده که در جدیدترین اقدام، مانیتور منحنی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

زمانی که به تکنولوژی نمایشگر بنگریم، نام سامسونگ در یکی از رده های بالای این تکنولوژی قرار دارد. این شرکت محصولات با کیفیت زیادی را به بازار عرضه کرده که در جدیدترین اقدام، مانیتور منحنی SE790C خود را معرفی کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تکنولوژی نمایشگرهای منحنی اولین بار در تلویزیون ها به صورت عمده دیده شد و به نظر می رسد کم کم در مانیتورها هم خواهیم دید. سامسونگ در SE790C انحنای بهینه شده، کیفیت تصویر بالا و همچنین قابلیت های مکمل را قرار داده که بتواند در رده خود بهترین عملکرد را به کاربران حین بازی یا کار ببخشد.

این مانیتور از نظر طراحی هم به گونه ای ساخته شده که کاربر بهترین بازدهی را از آن ببیند. SE790C دارای یک نمایشگر ۳۴ اینچی فوق گسترده ULTRA-WQHD است و همچنین از نسبت کنتراست بسیار خوبی بهره می برد. با این ابعاد شما تقریبا به همه امور خود از بازی گرفته تا فیلم و کار به خوبی خواهید پرداخت و از طراحی پیچیده و ارگونومیک آن لذت خواهید برد.

این محصول با در اختیار داشتن شعاع انحنای ۳۰۰۰ میلیمتر باعث می شود در مقایسه با مانیتورهای تخت، کاربر تجربه کاملا متفاوت زاویه دید را کسب کند. زوایای این مانیتور به دلیل نزدیک تر بودن به زاویه طبیعی دید انسان، کاربر را قادر می سازد تا تصویر را بدون اعوجاج و تغییر رنگ مشاهده کند. در نتیجه فشار کمتری به چشمان وارد می شود و فرد با راحتی بیشتری به مشاهده محتوا می پردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱ دی ۱۳۹۳

    مانیتور رو فقط الجی دوست دارم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی