ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمند اپل در اوایل سال ۲۰۱۵ وارد خط تولید انبوه می شوند

طبق خبری که Digitimes منتشر کرده، اپل برنامه دارد تا مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمندش را اوایل سال آتی میلادی برای تولید انبوه به خطوط شرکای خود برساند. منابع تامین قطعه اپل ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱ دی ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

طبق خبری که Digitimes منتشر کرده، اپل برنامه دارد تا مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمندش را اوایل سال آتی میلادی برای تولید انبوه به خطوط شرکای خود برساند.

منابع تامین قطعه اپل گزارش کرده اند که مک بوک ایر ۱۲ اینچی اپل از پردازنده های Broadwell اینتل و یک طراح بسیار باریک تازه بهره می برد. انتظار می رود تولید این مک بوک ایر جدید به چند سازنده محدود ارجاع داده شود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

طبق گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود اطلاعات و شایعات نشان می دهد اپل در پی توسعه لپ تاپی ۱۲ اینچی در رده مک بوک ایر است که با طراحی و امکانات خاص و بدون فن خنک کننده به تولید و عرضه برسد.

در ماه نوامبر اینتل از نسل جدید پردازنده های کم مصرف Broadwell Core M خود رونمایی کرد که به نظر می رسد توسط اپل در این مک بوک های جدید مورد استفاده قرار گیرند.

در کنار ظاهر جدید، طراحی باریک و پردازنده تازه در این مدل، اپل همچنین در نظر دارد مدل ۱۲ اینچی مک بوک ایرش را در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری تولید کند و احتمالا این محصول تا اواسط ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • احمد
    احمد | ۴ دی ۱۳۹۳

    مک ایر طلایی؟!
    همیشه به مک طلایی فکر میکردم
    منتظرم بی صبرانه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی