ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سرویس PlayStation Now به تلویزیون های هوشمند سامسونگ هم می آید

سامسونگ الکترونیکز و بخش سرگرمی های سونی کامپیوتر در حال همکاری با یکدیگرند تا در نیمه اول سال 2015، استریم بازی ها از طریق سرویس PlayStation Now را به تلویزیون های هوشمند کره ای بیاورند. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

سامسونگ الکترونیکز و بخش سرگرمی های سونی کامپیوتر در حال همکاری با یکدیگرند تا در نیمه اول سال 2015، استریم بازی ها از طریق سرویس PlayStation Now را به تلویزیون های هوشمند کره ای بیاورند.

سرویس PlayStation Now، که به صورت اپلیکیشنی در Smart Hub اضافه خواهد شد، به دارندگان تلویزیون اجازه می دهد که از طریق سرورهای ابری به صدها بازی پلی استیشن 3، بدون داشتن هرگونه سخت افزار اضافه، دسترسی داشته باشند. تنها چیزی که نیاز دارید، یک کنترلر دوال شاک 4 (Dualshock 4) است. هر کدام از بازی ها با قیمت ها و شرایط مختلفی به فروش می رسند.

ورژن تلویزیونی PS Now به کاربران اجازه می دهد که تروفی های درون بازی را دریافت کرده و با دیگران به صورت آنلاین بازی کنند؛ مهم نیست که طرف مقابل هم از طریق تلویزیون بازی می کند یا کنسول. همه اطلاعات مربوط به بازی همانند سیوها در سرورهای ابری ذخیره خواهد شد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2015 می توانند این سرویس را روی تلوزیون های هوشمند سامسونگ برای اولین بار امتحان کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۳ دی ۱۳۹۳

    پلتفورم تلویزیون هوشمند سامسونگ واقعا از مال ال جی خیلی بهتره چون هم سابقه ی بیشتری داره و هم یک پارچه تره و مثل ال جی چند تا سیستم عامل مختلف برای تلویزیون های هوشمندش نزده و درضمن بروزرسانی هم برای تلویزیون هاش ارائه میده. امکانات جانبی بیشتری داره و نرم افزار هم براش بیشتر پیدا میشه.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳ دی ۱۳۹۳

    طرح باحالیه اما هر سرویسی که توش از خدمات ابری استفاده بشه خداییش تو ایران معنی نداره ، نمایشگاه ces 2015 عجب هماوردیه برای سامسونگ

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۳ دی ۱۳۹۳

    تو ایران که کاربردی نداره. ولی در کل جالب بود که سونی و سامسونگ با هم همکاری کنن سر این.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی