ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالا Mi5 از شیائومی دارای محافظ یاقوت کبود خواهد بود

احتمالا تصویری که در فوق می بینید، پرچمدار بعدی شیائومی است که گفته شده Mi5 یا Mi4s نام خواهد گرفت. پیشتر این تصویر لو رفته بود و حالا اطلاعات بیشتری از جزئیات این تلفن هوشمند ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۱

احتمالا تصویری که در فوق می بینید، پرچمدار بعدی شیائومی است که گفته شده Mi5 یا Mi4s نام خواهد گرفت. پیشتر این تصویر لو رفته بود و حالا اطلاعات بیشتری از جزئیات این تلفن هوشمند لو رفته که یکی از آنها، استفاده از شیشه یاقوت کبود است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته DigiTimes و به نقل از یک منبع معتبر از چین، شیائومی قصد دارد از یاقوت کبود به عنوان محافظ نمایشگر محصول بعدی خود استفاده کند. در عین حال دیجی تایمز اشاره می کند که اگر این شرکت قصد جدی در استفاده از این ماده را داشته باشد، قطعا در آینده به مشکل خواهد خورد چرا که ظرفیت محصولات فعلی اش برای رسیدن به این هدف بسیار محدود است.

همچنین گفته شده که نمایشگر محصول فوق، ۵.۷ اینچی و با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ (QHD) پیکسل خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی اشاره کرد.

اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، در ماه آگوست گفته شده بود که شیائومی قصد دارد از یاقوت کبود برای نمایشگر یک تلفن هوشمند استفاده کند که البته این محصول به صورت محدود و در تعداد ۵۰٫۰۰۰ عددی تولید خواهد شد. بنابراین احتمال دارد Mi5 در دو نسخه عادی و دارای شیشه یاقوت کبود عرضه شود.

این موضوع در مراسم CES 2015 و معرفی رسمی این محصول توسط شیائومی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • جمال
    جمال | ۷ دی ۱۳۹۳

    دوستان درسته که ممکنه کمی تقلید در کارباشه ولی شیائومی با با سیاستهای موفق مدیریتی درحال تبدیل شدن به یکی از غولهای بزرگ فناوری است و تا چند سال دیگر بازار تلفن همراه را در دست خواهد گرفت.

  • A.s.r.a.M
    A.s.r.a.M | ۳ دی ۱۳۹۳

    شیائومی رو تحسین میکنیم ... !
    انصافا یه نوکیا شماره دوهه .... :)


    قدرت در کنار کیفیت ساخت + قیمت فوق العاده

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۳ دی ۱۳۹۳

    اگر مثل عکس باشه خداییش عالیه طراحیش ولی به نظر من گوریگلاس 4 به خاطر آشنایی بیشتر مردم و همچنین قیمت کمتر میتونه موفقتر باشه و این بیشتر جنبه تبلیغاتی داره البته نمیشه منکر کیفیتش شد قطعا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی