ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتخاب مدیر عامل برتر سال 2014 توسط CNN

هنوز برای اینکه بگوییم روزهای خوش بلک بری آغاز شده زود است اما این کمپانی امسال به وضوح توانسته عملکرد به مراتب بهتری نسبت سال های گذشته کسب کند. این موضوع به لطف مدیریت جان ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

هنوز برای اینکه بگوییم روزهای خوش بلک بری آغاز شده زود است اما این کمپانی امسال به وضوح توانسته عملکرد به مراتب بهتری نسبت سال های گذشته کسب کند.

این موضوع به لطف مدیریت جان چن، به عنوان مدیر عامل بلک بری حاصل شده و او توانست اعتبارات زیادی را برای این کمپانی کسب کند. عملکرد خوب او باعث شد بلک بری به یک ثبات مالی برسد و اتکای این کمپانی به فروش موبایل را به سمت درآمدزایی از نرم افزار و خدمات هدایت کرد.

به رسم هر سال خبرگزاری CNN مدیرعامل برتر سال را معرفی می کند. این خبرگزاری به دلیل موفقیت هایی که بلک بری کسب کرد، نام جان چن را به عنوان "یکی از مدیران برتر سال ۲۰۱۴" معرفی کرد و رتبه نخست را به تیم کوک، مدیر عامل اپل داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با وجود اینکه تیم کوک توانست رتبه نخست را از آن خود کند، کسب مقام دوم توسط جان چن از آن جهت حائز اهمیت است که سال گذشته در همین زمان دید عموم مردم نسبت به بلک بری بسیار منفی بود.

اما جان چن شرایط را تغییر داد. او یک تلفن هوشمند کسب و کار محور به نام BlackBerry Passport را عرضه کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا به سادگی اسناد، ایمیل ها و گزارشات کاری خود را در یک نمایشگر عریض ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مطالعه کند.

همچنین بلک بری با عرضه BlackBerry Classic و استفاده از ترکپد و دکمه های فیزیکی قدیمی سعی کرد دل کاربران کلاسیک خود را هم به دست بیاورد. چن ضمنا اپلیکیشن مسنجر بلک بری، یعنی BBM را از انزوا خارج کرد و حال، بیش از ۹۱ میلیون کاربر در پلتفرم های iOS، اندروید، بلک بری و ویندوز فون در اختیار دارد. ضمن اینکه با افتتاح فروشگاه BBM Store شروع به فروش استیکر کرد.

سهم بازار بلک بری امسال به ۳۵ درصد رسید و حالا می توان مطمئن بود بر خلاف گذشته دوام این کمپانی در هاله ای از ابهام وجود ندارد. چن پیشتر معتقد بود با مدیریت او بلک بری با احتمال بسیار بالایی زنده خواهد ماند.

اما همانطور که دیدیدم این مدیر عامل توانست به وعده خود عمل کند و یکی از برترین مدیران این کمپانی نام بگیرد و CNN هم لقب دومین مدیر عامل برتر سال ۲۰۱۴ را به او داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • وحید
    وحید | ۳ دی ۱۳۹۳

    الان اگه مدیر یه شرکت دیگه اول شده بود و مطلب راجع به نفر دوم بود، اینجا یک دعوای حسابی رو شاهد میبودیم!! :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی