ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرلند: دادگاه های آمریکا به اجازه ما برای مشاهده ایمیل های ذخیره شده در سرورهای دوبلین نیاز دارند

اگر به یاد داشته باشید، مایکروسافت امسال دوبار به دادگاه کشیده شد. علت، مخالفت با دستور یکی از دادگاه های ایالات متحده، مبنی بر دسترسی به ایمیل های کاربری که اطلاعاتش در سروری در دوبلین ذخیره ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۳ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

اگر به یاد داشته باشید، مایکروسافت امسال دوبار به دادگاه کشیده شد. علت، مخالفت با دستور یکی از دادگاه های ایالات متحده، مبنی بر دسترسی به ایمیل های کاربری که اطلاعاتش در سروری در دوبلین ذخیره شده بود. اما این شرکت هنوز از مبارزه دست نکشیده. و البته دولت ایرلند هم سرانجام در خصوص این موضوع، اظهار نظر کرده است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو باشید.

مقامات این کشور به تازگی مدارکی را بررسی کرده اند که تلاش مایکروسافت در جلوگیری از دسترسی غیرقانونی دادگاه های آمریکا را نشان می دهد. نظر این شرکت اهل ردموند این است که حکم جستجوی آمریکا نمی تواند در خارج از این کشور مورد استفاده قرار گیرد؛ در نتیجه دادگاه های آمریکا نیز نباید کنترلی بر داده های ذخیره شده در سرور های خارجی این شرکت داشته باشند.

مقامات ایرلندی به هر درخواستی از سمت آمریکا به سرعت رسیدگی خواهند کرد اما این کشور نیز باید به حق حاکمیت آنها احترام بگذارد.

وزیر محافظت از داده های ایرلند، Dara Murphy در این باره می گوید: حق محافظت از اطلاعات شخصی، قانونی اساسی برای جوامع مدرن و اقتصاد رو به رشد دیجیتال محسوب می شود. ما باید به اشخاص و سازمان اطمینان دهیم که هر کاری جهت حافظت از حریم شخصی آن ها انجام خواهیم داد.

در حالیکه بسیاری از سیاست های مایکروسافت نیز ناقض حریم خصوصی محسوب می شوند، برخی شرکت ها و سازمان ها این رفتار مایکروسافت را مورد تحسین قرار داده اند.

Verizon و AT&T، اپراتور های آمریکایی، eBay، HP، EFF و حتی رقیب دیرینه ی این شرکت، اپل، در مبارزه در سمت مایکروسافت ایستاده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Sajed
    Sajed | ۳ دی ۱۳۹۳

    عذز میخوام کدوم یک سیاست های مایکروسافت ناقض حریم شخصی افراده؟ متوجه نشدم کی اینو گفته !!!

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۳ دی ۱۳۹۳

    مرسى ورايزن و اى تى اند تى و اچ پى و اى اف اف و اى بى و اپل(هوف نفسم گرفت)وقتى اينا باهم باشند امريكا هيچ غلطى نميتواند كند :D
    مرسى مايكى سردسته شورشيا شده :D
    گوگلم بياد حله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی