ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنج سرویس دهنده برتر برنامه ریزی اهداف

اگر تصمیم هایی دارید و یا به دنبال ابزارهایی می گردید که اجرای این تصمیم ها را در زندگیتان آسانتر سازد، اینترنت مملو است از سرویس ها و اپلیکیشن های مختلف. سرویس هایی برای ترغیب ...

سامه گل زاده
نوشته شده توسط سامه گل زاده | ۴ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

اگر تصمیم هایی دارید و یا به دنبال ابزارهایی می گردید که اجرای این تصمیم ها را در زندگیتان آسانتر سازد، اینترنت مملو است از سرویس ها و اپلیکیشن های مختلف. سرویس هایی برای ترغیب شما به انجام کارهای مثبت برای خود و آشنا ساختن شما با افرادی که اهداف مشابه دارند، تا زمینه را برای تشویق و دلگرمی سایرین هم فراهم آورند.

در ادامه پنج سرویس دهنده برتر در این زمینه که بر اساس نظر کاربران انتخاب شده اند را معرفی می کنیم.

۱ - Lifestick

image01

یکی از توانمندترین اپلیکیشن های تحت وب و غنی ترین ابزار برنامه ریزی از لحاظ گرافیکی که تاکنون دیده ایم است. این سرویس المان هایی دارد که هدف گذاری موازی و دنبال کردن آن را برای کاربر آسان می سازند، می توانید نقشه های خود و مراحل آنها را بسازید و بر نحوه پیشرفت خود نظارت داشته باشید تا ببینید چطور عمل کرده اید و کمیت کار خود را از طریق گزارش ها و نمودارها مشاهده کنید. همچنین می توانید اهداف خود را بر اساس بخشی از زندگی که می خواهید بر روی آن کار کنید فیلتر نمایید و پیشرفت خود را در هرکدام از بخش ها به طور جداگانه زیر نظر بگیرید.

اگر قصد دارید 4 هدف را همزمان دنبال کنید این سرویس خدمات رایگان به شما ارائه میدهد. اما برای اهداف بیشتر و یا استفاده از ابزار ساخت دفترروزنامه (ژورنال) باید سالی 20 دلار بابت حق اشتراک سایت پرداخت نمایید.

۲- Mindbloom Life Game

image03

این اپلیکیشن تنها برای سرگرمی طراحی نشده بلکه یک ابزار عالی برای اولویت بندی کارهای مهم و داشتن ثبات قدم و حرکت در مسیر پیشرفت است. این برنامه نسبت به نسخه اولیه اش تغییرات بسیاری داشته. پیشنهادات و گزینه های بیشتری که در طبقه بندی اجتماعی اعضاء  به آن اضافه شده، کمک می کند به طور مشترک بر روی اهداف خود کار کنید و پیشرفتتان را با دوستان به اشتراک بگذارید.

نسخه موبایلی این اپلیکیشن کمک می کند زمانی که کنار رایانه خود نیستید نیز همچنان مصمم و با اراده باقی بمانید. این بازی فهرستی از پاداش ها و مشوق ها را برای تعقیب اهداف ارائه می دهد و حتی اگر نتایج دقیقا با چیزی که کاربر تعریف کرده منطبق نشوند، باز هم پیشرفت های خوبی در زندگی شکل گرفته است. ضمن اینکه این سرویس کاملا رایگان است.

۳ - Goalscape

image02

این اپ از نظر گرافیکی و نحوه گزارش کار به Lifetick شبیه است. این سرویس اهداف شما را در یک دایره بزرگ متحدالمرکز می چیند و آنها را بر حسب موضوع مرتب می کند، میزان اهمیت هر موضوع را اندازه برش دایره مشخص می شود. بدین ترتیب می توانید به طور مرتب چک کنید در دایره کدام هدف از بقیه بزرگتر است. همچنین می توانید آنها را در دسته های جداگانه طبقه بندی کنید و نحوه پیش روی هر موضوع را مشاهده نمایید. این سرویس دارای قالب هایی است که می توان به سرعت با آنها شروع به کار کرد و به آسانی گزارش کار گرفت.

شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن AIR برای مک یا ویندوز، از این نرم افزار استفاده و اهداف خود را دنبال کنید، و یا آن را با اپلیکیشن مخصوص iOS در آیفون اجرا نمایید. اگرچه Goalscape چندان هم ارزان نیست، اما می توان به مدت 14 روز رایگان از آن استفاده و آن را امتحان کرد.

۴ - Milestone Planner

image05

این اپلیکیشن گرایش کمتری نسبت به هدفگذاری های شخصی دارد و بیشتر جهت کمک به گروه ها و اشخاصی که بر روی پروژه های گروهی کار می کنند طراحی شده. اما این همان  ابزاری است که نیاز شما را در هر دو مورد مرتفع می سازد. واسط کاربری آن که اصطلاحاً به صورت درگ اند دراپ طراحی شده برای چیدن و مرتب کردن کارها مناسب است. می توانید به آسانی از آن گزارش دریافت کنید و روند انجام کارها را دنبال کنید: چه کاری در چه زمانی انجام شده و چه کارهایی در چه زمانی باید به اتمام برسند. همچنین پیشرفت کلی شما به سمت هدف را نشان می دهد.

اگر هدف شما از مراحل متوالی و تکمیل شونده تشکیل شده است و نیاز به اندازه گیری و مقایسه دارد Milestone Planner می تواند یادآوری کند که چه زمانی مراحل را بازبینی کنید و فاصله تان تا مقصد چقدر است. اگر برنامه ریزی اهداف یک گروه یرعهده شماست می توانید کارها را به دیگران واگذار نمایید و از نحوه کارکرد آنها گزارش بگیرید. نسخه ای از این برنامه تا سه پلان به صورت رایگان قابل استفاده است، اما  هزینه پلان های بیشتر و ارتقاء به نسخه حرفه ای ماهی 14 دلار است.

۵ - Joe's Goals

image00

اگرچه گرافیک خیره کننده و پر زرق و برقی ندارد، اما ساده و آسان است و همین سادگی امتیاز است. اهداف و کارهایتان را به طور مرتب در تقویم آن وارد کنید، سپس هر روز چک کنید که آیا در حال نزدیک شدن به هدف هستید و یا دور شدن از آن.

Joe's Goals همانطور که برای اهداف مثبت خوب کار می کند برای اهداف منفی نیز کاربرد دارد، مانند کارهایی که می خواهید ترک کنید. همیشه می توانید با یک نگاه نحوه پیشرفت خود را ببینید، همچنین می توانید بیشتر از یک چک لیست در روز داشته باشید. این برنامه ساده، آسان، موثر و رایگان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • esin
    esin | ۵ دی ۱۳۹۳

    منم یکی ازون یازدهتام

  • محمد
    محمد | ۵ دی ۱۳۹۳

    دوستان کسی از آمریکا یا انگلستان هست که کار منو راه بندازه؟

    • کارگردان
      کارگردان | ۵ دی ۱۳۹۳

      دمت گرم کا مو تو خوزستان پیدا نمی کونم تو تو امریکا می گردی؟؟؟

      • محمد
        محمد | ۵ دی ۱۳۹۳

        برار مه خوم خوزستانیم
        کارت چیه؟

        • کارگردان
          کارگردان | ۵ دی ۱۳۹۳

          نگو که اندیمشکی هستی!!!!!!
          لری صحبت می کنی پس یا شوشی یا اندیمشک....

          • محمد
            محمد | ۵ دی ۱۳۹۳

            :)))))
            اتفاقا اندیمشکی ام

          • کارگردان
            کارگردان | ۵ دی ۱۳۹۳

            یا شازا احمد....
            ایول.... naseria495@gmail.com....
            یک ایمیل بده که واست توضیح بدم.... پشت بازار دی:

          • محمد
            محمد | ۵ دی ۱۳۹۳

            ارسال کردم
            چک کن :دی

  • کارگردان
    کارگردان | ۴ دی ۱۳۹۳

    دوستان اگه کسی تو خوزستان هست و تمایل به انجام پروژه کارآفرینی داره یک اطلاع کوچیک بده.....
    شاید دیجیاتو شد یک نقطه عطفی....
    ولی به هر حال یک سرویسی داریم راه میندازیم که ان شاءالله ظرفیت پوشش تمام ایران رو داره و خیلی هم به اقتصاد خانواده ها و از اون مهم تر به سلامت خانواده ها کمک می کنه....
    تمام درامدش هم صرف کار علمی خواهد شد(اگه شیطون گولمون نزنه) .... به هر حال کاریه که از دست ما برمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی